کد خبر : 1655660 | 23 آذر 1398 ساعت 15:31 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل عجیب مصدومیت جدید ستاره برزیلی بارسا

آرتور ملو ستاره برزیلی بارسا که در شروع فصل بازیکن ثابت بارسا بود، حالا جایگاه خود را از دست رفته می بیند.

دلیل عجیب مصدومیت جدید ستاره برزیلی بارسا

به گزارش"ورزش سه"، آرتور ملو هافبک برزیلی، دومین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد. او پس از یک فصل نه چندان موفق، امسال را در وضعیتی بهتر شروع کرد و هفته ها بازیکن ثابت تیمش بود. او را یکی از اصلی ترین دلایل نیمکت نشینی های ایوان راکیتیچ می دانستند اما پس از بازگشت از اردوی اخیر تیم ملی برزیل، عنوان شد که او مصدوم است و نمی تواند فعلا به میدان برود. 

 

 

1459866

 

 

آرتور پس از رفع مصدومیت توانست در بازی برابر لگانس و اتلتیکو(از دقیقه 73) به میدان برود و پس از آن، بار دیگر از فهرست تیمش خارج شد. او بازی امشب مقابل سوسیداد را از دست خواهد داد و این سومین بازی متوالی است که به دلیل مصدومیت، شانس حضور در ترکیب بارسا را از دست می دهد.

طبق ادعای تی وی 3 کاتالونیا، مصدومیت آرتور از ناحیه پوبیس است و او با وجود این مصدومیت حساس و نگران کننده، روزهای 24 نوامبر(پس از بازی با لگانس) و سوم دسامبر(پس از بازی با اتلتیکو) در دو نوبت به اسنوبورد پرداخته و همین قضیه روند بهبودی او را به تاخیر انداخته است.

او همراه نتو(گر برزیلی بارسا) و خانواده اش در یک مرکز تفریحی به اسنوبورد پرداخته ولی نتو حاضر به انجام این کار نشده است. اسنوبورد در تضاد کامل با فعالیت های یک فوتبالیست حرفه ای است.

سال گذشته شب نشینی آرتور به همراه نیمار و باپتیستائو برای وی حاشیه ساز شده بود.

 

 

1342405

 

دیدگاه‌ها