کد خبر : 1655688 | 23 آذر 1398 ساعت 17:14 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

بشار رسن تا الان معرفت به خرج داده است

انصاری‌فرد: با بازیکنان خارجی به توافق رسیدیم

پرسپولیس با برد دو بر صفر برابر سایپا یک قدم به صدرجدول نزدیکتر شده و هم امتیاز با سپاهان تا قبل از بازی امروز استقلال در رده دوم جای گرفت.

انصاری‌فرد: با بازیکنان خارجی به توافق رسیدیم

به گزارش" ورزش سه" محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از برد این تیم گفت:" بازیکنان و اعضای کادرفنی مزد زحمات خودشان و همکاری شان را گرفتند. بازیکنان ما از سال قبل طلبکار هستند اما آن ها و همینطور سرمربی تیم معرفت به خرج دادند."

 

او افزود:" ما یک تیم کامل هستیم، از مدیریت و کادرفنی تا بازیکنان و بخصوص هواداران...امیدوارم همین روند را در آینده هم ادامه بدهیم."
مدیرعامل پرسپولیس درپاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش سقف قرارداد برای جذب بازیکن خارجی گذاشته است گفت:" اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما سقفی برای قرارداد نداریم. اکنون داریم روی بازیکنان خارجی کار می کنیم و انشالله در نیم فصل به تیم اضافه خواهیم کرد."

 

انصاری فرد در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مصاحبه شب گذشته محمد مهدی نبی عضو هیات مدیره باشگاه در تلویزیون گفت:" من حقیقتش آن بخش از مصاحبه آقای نبی را ندیدم. ماجرا این است که وزارت ورزش متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، نمی تواند کمک مالی به دو تیم بکند و آقای وزیر از روز اول به من گفت یک ریال هم نمی توانیم کمک مالی کنیم اما از نظر معنوی ما همیشه مورد حمایت قرار گرفتیم. بحث استراماچونی وظیفه وزارت ورزش است که برای حل مشکل قدم بردارد اما اینکه می گویند وزارت پول داده است صحت ندارد. "
مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با اشاره به جذب بازیکن خارجی گفت:" ما با بازیکنان خارجی مدنظرمان به توافق رسیدیم و به زودی در صورت قطعی شدن نام آن ها را اعلام خواهیم کرد."


او همچنین درباره مذاکره با برانکو گفت:" با برانکو مذاکره جدی می کنیم، ما هیچگونه شکایتی نکردیم و مطمئن هستم با برانکو به توافق می رسیم." او همچنین در ارتباط با مطالبات بشار رسن گفت:" بشار خیلی از ما طلب دارد و معرفت به خرج داده است. ما وظیفه داریم هرچه سریعتر به تعهداتمان به این بازیکن عمل کنیم."
انصاری فرد در انتها با تکذیب هرگونه لیست مازاد در حال حاضر همه چیز را به نیم فصل موکول کرده و اعلام کرد که هیچ اختلافی بین او و کالدرون وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها