کد خبر : 1655700 | 23 آذر 1398 ساعت 17:30 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است

خلیل زاده: سکوت کردیم چون وضع مردم خوب نیست

پرسپولیس در روزی که ساختار تدافعی محکم و غیرقابل نفوذی داشت توانست با دو گل سایپا را شکست داده و جایگاهش در صدر را محکمتر از قبل کند.

خلیل زاده: سکوت کردیم چون وضع مردم خوب نیست

به گزارش سه"، شجاع خلیل زاده زوج امروز سیدجلال حسینی در خط دفاعی پرسپولیس بعد از بازی گفت:" با یک بازی خوب و منطقی در این چمن افتضاح سه امتیاز را گرفتیم و در بالای جدول خودمان را نگه داشتیم."
او در ارتباط با گل اولی که به سایپا زدند و به خاطر ناهمواری زمین به دست آمد گفت:"زمین خراب است. همان گلی که بیرانوند در پیش فصل خورده بود را امروز حریف خورد. خداراشکر که امروز بازی را بردیم."

 


شجاع درباره عملکرد خوب رادوشوویچ گفت:"ما دو گلر خیلی خوب داریم. علیرضا بیرانوند بحثش جدا است، او بهترین دروازه بان آسیا است، رادو هم خیلی خوب تمرین و بازی می کند. خوشحالیم هر دوی آن ها در پرسپولیس هستند."

 

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا او هم مثل بیرانوند از توجه وزارت ورزش و دولت به استقلال برای حل مشکل استراماچونی ناراحت است گفت:" ما کاری به تیم های دیگر نداریم و حواسمان به تیم خودمان است. وضعیت ما هم مثل دیگر تیم ها است اما اعتراض نمی کنیم. امیدوارم به وضعیت سرمربی و بازیکنان ما هم رسیدگی شود. ما 15 درصد پول گرفتیم شاید تیم های دیگر بیشتر گرفتند. مردم مشکلات اقتصادی ز یادی دارند و وضعشان خوب نیست و ما هم به احترام آن ها سکوت می کنیم."

 

او در پایان گفت:" ما الان سه سال است داریم تحمل می کنیم و همه هجمه ها روی ما است. ما در نیم فصل 15 درصد گرفتیم اما هیچکدام از بازیکنان حرفی نزدند در حالی که خیلی از تیم ها 50 درصد پولشان را گرفتند. در جامعه ما مشکل هست و باید شرایط را تحمل کنیم تا مشکلات حل شود. "

دیدگاه‌ها