کد خبر : 1655703 | 23 آذر 1398 ساعت 17:41 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

بمانم در تیم تغییر ایجاد می‌کنم

صادقی: عکس العمل رادوشوویچ استثنایی بود

سایپا در روزی که توانسته بود توان هجومی پرسپولیس را کنترل کند روی یک حادثه دروازه اش باز شد و در نهایت نیز بازی را دو بر صفر باخت.

صادقی: عکس العمل رادوشوویچ استثنایی بود

به گزارش" ورزش سه" ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا بعد از این بازی گفت:" ما همه راه های نفوذ پرسپولیس را بسته بودیم به غیر از اینکه توپ از دست دروازه بانمان در رفته و وارد دروازه شود."


او افزود:" فکر می کنم در دو بازی اخیر فوتبال بی نظیری بازی کردیم اما اشتباهات فردی باعث شد بازی را ببازیم."

 

صادقی همچنین با اشاره به عملکرد خوب رادوشوویچ گفت:"  دروازه بان پرسپولیس یک توپ صد درصدی را گرفت و می توانست بازی یک بر یک شود. فکر می کنم در مجموع تیم ما خوب بازی کرد، توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم و ضدحملات خوبی بزنیم و موقعیت های خوبی هم ایجاد کنیم. اما گلی که نیمه اول خوردیم تمرکز ما را به هم زد هر چند بعد از آن به بازی مسلط شدیم و تا قبل از گل دوم بر بازی مسلط بودیم به خصوص آن ضربه سر که واکنش دروازه بان پرسپولیس استثنایی بود."

 

مربی سایپا با بیان اینکه تیمش نیاز به تغییر دارد گفت:" تیم ما صد درصد به تغییر نیاز داشته و باید 3 چهار، پنج بازیکن جدید بگیریم. اگر باشم این تغییرات را ایجاد می کنم و تیم را تقویت می کنیم."
او در ادامه گفت:" شاید ده هفته اول  مشکل ما این بود که تجربه نداشتیم اما الان این یک بهانه است. تیم ما باتجربه شده است، بازیکنان بیست و خرده ای بازی کردند و باید کیفیتشان بهتر شود. اگر اشتباهات فردی نبود در دو بازی اخیر می توانستیم برنده باشیم جای اینکه ببازیم. به پرسپولیس هم تبریک می گویم. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشیم و نتایج خوبی هم بگیریم."

دیدگاه‌ها