کد خبر : 1655736 | 23 آذر 1398 ساعت 19:22 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی گل گهر با سند و مدرک به کنفرانس آمد

جلالی: مقابل اصفهانی‌ها برای ما پنالتی نمی‌گیرند

گل گهر در حالی که تمام تلاشش را برای پیروزی برابر ذوب آهن انجام داد اما در نهایت نیم فصل اول را بدون برد به پایان رساند.

جلالی: مقابل اصفهانی‌ها برای ما پنالتی نمی‌گیرند

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی و یارانش کوشش زیادی را برای کسب اولین پیروزی برابر تیم پرمهره ذوب آهن انجام دادند اما در نهایت با یک امتیاز از این بازی خانگی بیرون آمدند تا این تیم برای رسیدن به اولین برد لیگ برتری به اجبار تا نیم فصل دوم منتظر بماند. سرمربی تیم گل گهر که از این نتیجه راضی نبود بعد از بازی گفت:" امروز تماشاگران می گفتند گل گهر تهرانی! من از تماشاگران تیم خیلی خیلی راضی هستم، آن ها آمدند با اینکه تیمشان پایین جدول است آن را تشویق کنند؛ از آن ها تشکر می کنم. آن ها چیزی که در دلشان است می گویند و ما گله ای نداریم. ما دوست داریم اینجا تمرین کنیم اما امکانات کافی نیست. اگر امکانات باشد همین جا تمرین می کنیم اما فعلا استخر می خواهیم یا سالن بدنسازی باید برویم جای دیگر. هیات مدیره قول داده تلاش می کند تا این امکانات را مهیا کند و هر زمان این کار انجام شود تیم اینجا خواهد بود."

 

او افزود: "چهار تیم در لیگ برتر همین شرایط را دارند، (پارس جنوبی، نساجی، نفت مسجد سلیمان و گل گهر) این تیم ها هم همینطور هستند، در شهرشان امکانات ندارند. اما من حرف شما تماشاگران را شنیدم و حرفتان متین است و اولین فرصتی که امکانات فراهم شود در سیرجان خواهیم بود. این تیم حق شما است."

 

مجید جلالی در بخش دیگری از صحبت هایش به بازی برابر ذوب آهن اشاره کرده و گفت:" ما از نظر کیفیت بازی به بازی بهتر شدیم، اما این خوب نیست که احساس کنیم یک جا باید با حریفان مقابله کنیم یک جا با داوران! ما داوران را عادل می بینیم که حق را انجام می دهند اما الان در شش هفت بازی که من آمدم این سومین پنالتی مسلم است که نگرفتند." او درباره پنالتی هایی که برای گل گهر نگرفته اند افزود:" یکی جلوی سپاهان که قطعی بود و یکی هم جلوی پیکان که خورد به دست مهران موسوی و داور دید و نگرفت. یکی هم امروز ... نمی خواهم نتیجه گیری کنم که  پایین جدول را هرکاری دلشان می خواهد می کنند. ما پایین جدول هستیم و تلاش می کنیم تیممان را نجات دهیم و انتظار داریم همه چیز عادلانه باشد. انتظار نداریم به نفع ما بگیرند و اصلا انتظار نداریم به نفع حریفان بگیرند."

سرمربی گل گهر با خودش لب تاپ به کنفرانس خبری آورده و صحنه پنالتی را برای خبرنگاران نمایش می دهد:" این یک پنالتی محرز است و یک درصد هم مو لای درزش نمی رود. بازیکن بی احتیاطی کرده و مرتکب خطای پنالتی شده است."

 

او اضافه کرد:" این می تواند برای ما بدبینی به وجود بیاورد که اصلا اتفاق خوبی نیست. از سه پنالتی که برای ما نگرفتند دو تا از آن ها مقابل تیم های اصفهانی بوده است. این اصلا اتفاق خوبی نیست. من مخصوصا این صحنه را آوردم که همه ببینند. همه می دانند که خیلی از بازی ها نتیجه اش با یک کرنر یا یک پنالتی تعیین می شود. "
او خطاب به مسئولان برگزار کننده مسابقات گفت:" درست است ما انتهای جدول هستیم اما اصلا نباید فکر کنند که تیم هایی باید بالاخره اوت شوند. این تیم حفظ می شود؛ نمی گوییم تیم ما را حفظ کنید، ما خودمان این کار را انجام می دهیم و می گوییم حق ما را تضییع نکنید. وقتی داور در چند متری توپ است دلیلی ندارد پنالتی را نگیرد. یا صحنه ای که دایو بازیکن حریف را خطا گرفت. این دو صحنه در کنار هم توجیه ندارد. من کسی را محکوم نمی کنم و تهمت نمی زنم اما چیزی که اتفاق می افتد ناراحتم می کند. من از کمیته داوران و کسانی که بالاسر کمیته هستند و آدم های شریفی هم هستند می خواهم که مراقبت کنند. جای تعلل نیست. ما تلاش می کنیم، اگر شایسته نیستیم بگذارید در زمین مشخص شود و اگر شایسته هستیم باید بمانیم و کسی هم نباید حق را جا به جا کند."


او افزود:" ما برای بازی با سپاهان نامه نوشتیم و پیگیری کردیم و با رئیس کمیته داوران حرف زدیم. اگر الان می گویم چون ما پیگیری کردیم و بازهم شاهد چنین صحنه هایی هستیم."

 

جلالی در پایان گفت: "آنچه که می توانم با اطمینان بگویم اینکه بچه ها با تمام صداقتشان بازی می کنند. اما چیزی بالاتر از این ندارند، طفلک ها تلاششان را می کنند و از همه آن ها ممنون هستم. در طول هفته تمرینات زیاد و دقیقی داریم و جلسات زیادی برگزار می کنیم. بچه ها تمرکز دارند و با تمام وجود می خواهند موفق شوند. در این بازی دستمان از همیشه خالی تر بود." او در پاسخ به بازی دادن به بازیکنان جوان گفت:" امروز یک بازیکن جوان را بازی دادیم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کرد. خوشحال هستم، اگر تیم کارش جلوتر برود و مطمئن شویم از این بچه ها در تیم امید و جوانان زیاد داریم که به آن ها بازی خواهیم داد. این بچه (باقری بازیکن جوان گل گهر) امروز با سر مصدوم و خونریزی بازی کرد. ما در مشهد برابر شهرخودرو هم به یک جوان دیگر بازی دادیم. شرایط خوب پیش برود جوانان بیشتری را به تیم اضافه می کنیم."

دیدگاه‌ها