کد خبر : 1655755 | 23 آذر 1398 ساعت 20:01 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت ادامه این شرایط

اسکوچیچ: به خودم اجازه ماندن نمی دهم

تیم فوتبال صنعت نفت موفق شد با تک گل میلاد جهانی در دقیقه 93 دیدار با ماشین سازی، برنده از زمین بیرون بیاید.

اسکوچیچ: به خودم اجازه ماندن نمی دهم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی یک بر صفر در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: به تیمم تبریک می‌گویم خیلی خوب است که بعد از بازی خوبی که انجام دادیم به پیروزی رسیدیم. خیلی خوب جنگیدیم و تا لحظه آخر برای خواسته هایمان پافشاری کردیم. واقعا مستحق کسب این نتیجه بودیم.

 

وی ادامه داد: نیمه اول 3 بازیکن جلوی ما جمع بازی می کردند و در زمان‌هایی کنترل زمین را به حریف واگذار کردیم. وقتی تغییر سیستم دادیم و بازتر شدیم و هافبک های وسط را رو به جلو بردیم کنترل بازی را به نفع خودمان برگرداندیم. نیمه دوم خوب حریف را پرس کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد:‌ خیلی بهتر از ماشین‌سازی بازی کردیم و شانس‌های زیاد گلزنی داشتیم. حریف تمام نیمه دوم را در محوطه جریمه خودش مانده بود و بیرون نیامد. من هیچ وقت به بازیکنانم اجازه نمی‌دهم برای کسب نتیجه وقت‌کشی کنند و روی زمین بخوابند.

اسکوچیچ درباره برنامه‌اش برای ادامه فصل گفت: واقعاً برنامه‌ای ندارم باید ببینم شرایط چگونه است. اگر الان مردم و مسئولان تیم نخواهند از خواب بیدار شوند و به تیم کمک کنند چه زمانی می‌خواهند کمک کنند. این نتیجه یک فرایند نیست. اینکه بالای جدول هستیم تنها نتیجه زحمات کادر فنی و بازیکنان است که در نیم‌فصل نشان دادند انسان‌های بزرگی هستند. ما تنها با تعداد کمی بازیکن مبارزه می‌کنیم. مربیگری واقعاً در این شرایط سخت است البته شغل مربی همین است. هرآنچه به بازیکنانم گفتم انجام داده‌اند اما خواسته‌های من از بازیکنانم زیاد است.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره میلاد جهانی گفت: همانطور که گفتم خواسته‌هایم از بازیکنانم زیاد است. وی به جای اینکه برای تیم بازی کند بیشتر برای هواداران بازی می‌کند در حالی که باید در اختیار تیم باشد اما امروز بازی بسیار خوبی انجام داد. میلادی را می‌خواهیم که در خدمت تیم باشد. برای من تنها تیم اهمیت دارد و تمام تمرکزم این است چطور بهترین ترکیب را برای پیروزی در بازی انتخاب کنم. امروز شیوه خوبی را برای پیروزی انتخاب کردیم.

اسکوچیچ گفت:‌ طالب امروز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد او 10 روز است مصدوم شده است و با توجه به فشردگی بازی‌ها چه کاری می‌توانستیم انجام بدهیم. یا باید به او بازی می‌دادیم که ممکن بود مصدومیتش بیشتر شود یا فرصت بازگشت به آمادگی؛ او از نظر بدنی خالی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: کار کردن در این شرایط بسیار سخت است. نمی‌توانیم شرایط را برای آینده پیش‌بینی کنیم. مردم و مسئولان باید بیدار شوند و به کمک تیم و باشگاه بیایند. به خودم اجازه نمی‌دهم تا با این شرایط تا آخر فصل بمانم. هیچکدام از ما مستحق کار کردن در چنین شرایطی نیستیم. امروز از حضور و خوشحالی هواداران در پایان مسابقه خوشحال و راضی بودم.

دیدگاه‌ها