کد خبر : 1655770 | 23 آذر 1398 ساعت 20:29 | 370.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب و تعویض ها با نظر سرمربی ایتالیایی؛

استراماچونی با اپل‌واچ روی نیمکت استقلال

یکی از مدیران باشگاه استقلال تائید کرد آندره استراماچونی با نیمکت استقلال در تماس است و ترکیب نیز با مشورت او انتخاب شده است.

استراماچونی با اپل‌واچ روی نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال روزهای نگران کننده ای را سپری می‌کنند. هر لحظه خبر تازه ای درباره سرنوشت نیمکت این تیم منتشر می‌شود و همین موضوع سبب شده تا کسی نتواند پیش بینی دقیقی درباره آینده داشته باشد. چند ساعت پیش، ویدیویی از آندره استراماچونی منتشر شد که لحنی گلایه آمیز داشت و سپس همسر او با انتشار چند استوری در اینستاگرام، استقلالی ها را از بازگشت این مربی ایتالیایی ناامید کرد.

 

با این حال خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که روز دوشنبه پول به حساب استراما خواهد رسید و حالا یکی از مدیران آبی ها یعنی امیر سلطانی نیز صحبت های امیدوارکننده ای را انجام داده است. او در گفتگو با ورزش سه اعلام کرد: آندره استراماچونی با کادرفنی فعلی استقلال در تماس است و حتی اعلام ترکیب تیم برای بازی با شاهین نیز با مشورت او انجام شده است.

 

 

به نظر می‌رسد ارتباط استراماچونی با کادرفنی و بازیکنان استقلال از راه «اپل واچ» مترجمش بوده و او به این شکل مسابقه استقلال - شاهین که با پیروزی پرگل آبی پوشان همراه بود را دنبال می‌کرد.

 

وریا غفوری هم ارتباط سرمربی ایتالیایی با نیمکت را در نشست خبری پس از بازی تائید کرد و گفت: ما از استراماچونی برای ترکیب و تعویض کمک گرفتیم. این موضوع نشان می‌دهد که همچنان احتمال بازگشت استراما به استقلال وجود دارد و ثابت می‌کند وضعیت کنونی آبی پوشان تهرانی برای این مربی مهم است.

 

 

 

 

 

 

1460162

 

 

دیدگاه‌ها