کد خبر : 1655792 | 23 آذر 1398 ساعت 21:39 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف لمپارد؛ مقابل برخی تیم ها مشکل داریم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی از دلایل نتایج ضعیف اخیر تیمش صحبت کرد.

اعتراف لمپارد؛ مقابل برخی تیم ها مشکل داریم

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن که در اوایل فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در هفته های متوالی موفق به کسب پیروزی شده بودند، در بازی های اخیر دچار افت محسوسی شده اند و امروز نیز چلسی در خانه خود با یک گل مغلوب بورنموث شد. فرانک لمپارد معتقد است تیمش مقابل رقبایی با دفاع منظم راه حلی ندارد.

 

فرانک لمپارد گفت: "من ناامید شده ام. در حال حاضر ما یک واقعیت را در مقابل خود می بینیم؛ اگر در بهترین حالت خودمان نباشیم و اگر به اندازه کافی نتوانیم خوب بازی کنیم، باید راه حل دیگری پیدا کنیم.

 

1458892

 

نمی خواهم خستگی را عامل این نتایج قلمداد کنم. اگر دیدار مقابل منچسترسیتی را کنار بگذاریم، چلسی در مقابل تیم هایی که عمیق و منظم دفاع می کنند قادر به یافتن راه حل برای رسیدن به گل نیست. ما باید در سبک بازی خودمان با شدت بیشتری ظاهر شویم. امروز ما خیلی بدون ریسک پذیری در میدان ظاهر شدیم که نباید این اتفاق رخ دهد.

 

من نمی خواهم در مورد ترس و هراس تیمم صحبت کنم، اما ما در خانه و در مقابل هواداران خود به اندازه مبارزه طلب نیستیم. ما موقعیت های زیادی خلق می کنیم اما شانس های خود را به شکل احمقانه ای از دست می دهیم. ما هواداران چلسی را به اندازه کافی هیجان زده نکردیم. من نمی خواهم هواداران چلسی را سرزنش کنم. نمایش امروز خیلی کند بود و مسئولیت آن تنها با بازیکنان است و نمی توان هواداران را سرزنش کرد."

دیدگاه‌ها