کد خبر : 1655800 | 23 آذر 1398 ساعت 22:44 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول سفر به قطر را از دست داد؟ (عکس)

جورجی واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول امروز در دیدار مقابل واتفورد آسیب دید.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز لیورپول موفق شد با دو گل محمد صلاح، گلزن مصری خود واتفورد را مغلوب کرده و با توجه به تساوی لسترسیتی، فاصله اش با تیم دوم جدول را به ده امتیاز افزایش داده و گام بلندی در سیر قهرمانی در لیگ برتر بردارد.

 

اما این پیروزی برای لیورپول خسارت هایی را نیز به همراه داشت و جورجی واینالدوم، هافبک هلندی مرسی سایدی ها در اواخر بازی آسیب دیده و جای خود را به اندی رابرتسون داد. اخبار حاکی از آن است که جورجی واینالدوم رقابت های جام باشگاه های جهان که این هفته برگزار می شود را از دست خواهد داد و نمی تواند به همراه لیورپول راهی قطر شود. البته یورگن کلوپ مدعی شد فردا میزان دقیق مصدومیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

 

یورگن کلوپ در این مورد گفت: "به نظر می رسد مصدومیت جورجی واینالدوم یک مشکل عضلانی است. من نمی دانم که آیا او می تواند به قطر سفر کند یا خیر، مشکل من این است که نمی دانم مصدومیت واینالدوم به چه شکل بوده است. شما برای هیچ بازیکنی مصدومیت عضلانی نمی خواهید، اما در این مقطع مشکل بزرگ تر از این ها است. همه تیم ها مشکلات یکسانی دارند و فردا ما بیشتر در مورد وضعیت واینالدوم آگاهی پیدا خواهیم کرد."

 

1460121

 

1460122

دیدگاه‌ها