کد خبر : 1655810 | 23 آذر 1398 ساعت 23:49 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بایرن مونیخ به تورنمنت جدید اروپایی

رئیس جدید بایرن مونیخ اظهار داشت که این تیم هیچ علاقه ای برای پیوستن به سوپر لیگ اروپا ندارند.

واکنش بایرن مونیخ به تورنمنت جدید اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه باشگاه های اروپا نامه ای در مورد برگزاری مسابقاتی جدید و با فرمت متفاوت نسبت به لیگ قهرمانان به 232 عضو خود ارسال کرده است. اما هربرت هاینر، جانشین اولی هوینس و رئیس جدید بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه از بروز تغییرات در لیگ قهرمانان اروپا حمایت نمی کند.

 

1460137

 

هربرت هاینر گفت: "ما پای بوندس لیگا می ایستیم. ما به هیچ وجه به هیچ سوپر لیگی علاقه ای نداریم و به وضوح این موضوع را می گوییم. ما نیز بی شک علاقمندیم موفقیت هایی بین المللی داشته باشیم، اما فلسفه وجودی لیگ قهرمانان اروپا نیز همین است و من فکر می کنم این تورنمنت یک روش موفق با یک قالب مشخص است."

 

هربرت هاینر، رییس سابق آدیداس به طور رسمی در دسامبر به عنوان جانشین اولی هوینس انتخاب شد. الیور کان دروازه بان افسانه ای بایرن مونیخ نیز قرار است در سال 2022 به جای کارل هاینس رومینیگه، به عنوان مدیر اجرایی برگزیده شود. الیور کان یک دوره کارآموزی 12 ماهه در هیئت نظارت پیش رو خواهد داشت. هربرت هاینر در این رابطه گفت: "رومینیگه و اولیور کان هر دو افرادی باهوش هستند که می توانند این وضعیت را به خوبی ارزیابی کنند و آنها بهترین ها را برای بایرن مونیخ می خواهند."

دیدگاه‌ها