کد خبر : 1655841 | 24 آذر 1398 ساعت 09:20 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب رویس: داور گفت پنالتی شده ولی نمی‌گیرم!

مارکو رویس کاپیتان دورتموند در ادعایی عجیب گفت داور بازی دیشب این تیم مقابل ماینتس به او گفته می‌داند خطای هند در محوطه جریمه ماینتس پنالتی است ولی او نمی‌خواهد به نفع دورتموند پنالتی بگیرد.

ادعای عجیب رویس: داور گفت پنالتی شده ولی نمی‌گیرم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکو رویس، کاپیتان بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی 4-0 دیشب تیمش مقابل ماینتس در ادعایی عجیب گفت که در نیمه اول بعد از خطای هندی که در محوطه جریمه ماینتس اتفاق افتاده ولی داور از اعلام پنالتی برای دورتموند خودداری کرده، داور مسابقه در پاسخ به اعتراض‌های او گفته که می‌داند این توپ پنالتی شده ولی نمی‌خواهد برای زردپوشان اعلام پنالتی کند.

 

1460195

 

اشاره مارکو رویس به دقیقه پانزده بازی دو تیم است زمانی که توپ در محوطه جریمه ماینتس به دست مدافع این تیم جرمایا سنت‌یوسته برخورد کرد. هم VAR و هم داور میدان این صحنه را یک بار دیگر بررسی کردند ولی حکم به پنالتی نبودن صحنه دادند. رویس می‌گوید داور به او گفته "بله، می‌دانم پنالتی شده ولی نمی‌خواهم پنالتی بگیرم".

 

رویس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" آن صحنه پنالتی بود. داور به من گفت که صحنه را بررسی کرده. بعد به من گفت پنالتی شده بود ولی من پنالتی اعلام نمی‌کنم. من واقعا از این حرف او تعجب کردم. اگر هند شده، خب هند شده. من نمی‌دانم این سیرک را چرا راه انداخته‌اند".

 

با وجود این تصمیم جنجالی داور مسابقه، دورتموند موفق شد با گل رویس در نیمه اول و سه گل جیدون سانچو، تورگان هازارد و نیکو شولاتس در نیمه دوم، با اقتدار به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

 

 

دیدگاه‌ها