کد خبر : 1655846 | 24 آذر 1398 ساعت 10:00 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال مثبت هالند به سولسشر: به اولدترافورد می‌آیم

بعد از سفر غیرمنتظره سولسشر به سالزبورگ برای دیدار با هالند، میرر می‌گوید پدیده نروژی به سولسشر گفته که اگر در ماه ژانویه بتواند سالزبورگ را ترک کند حتما به یونایتد ملحق خواهد شد.

سیگنال مثبت هالند به سولسشر: به اولدترافورد می‌آیم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز خبری در رسانه‌های ورزشی منتشر شد که نشان می‌داد اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی امروز تیمش مقابل اورتون در یک سفر غیرمنتظره به اتریش رفته تا با ارلینگ هالند، پدیده نروژی هموطنش در باشگاه سالزبورگ ملاقات کند و او را به انتقال به شیاطین سرخ ترغیب کند. حالا روزنامه میرر می‌گوید هالند به سولسشر قول داده که یونایتد هدف اولش خواهد بود و اگر بتواند در ماه ژانویه سالزبورگ را ترک کند حتما راهی اولدترافورد خواهد شد.

 

1460209

 

هالند، مهاجم 80میلیون پوندی سالزبورگ این روزها یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های فوتبال اروپا است. ولی مدیر برنامه‌های قدرتمند و جنجالی او، مینو رایولا، که مدیر برنامه‌های پل پوگبا هم هست می‌خواهد همه گزینه‌ها را باز نگه دارد. گفته می‌شود جدی‌ترین رقیب یونایتد برای جذب پدیده نروژی، باشگاه یوونتوس است.

 

با توجه به اینکه هالند در بازی دیروز تیمش در لیگ اتریش به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت و حالا لیگ اتریش وارد یک تعطیلی زمستانی دو ماهه شده، بسیاری می‌گویند این پدیده نروژی دیگر برای سالزبورگ بازی نخواهد کرد و در ماه ژانویه با قراردادی بزرگ راهی یکی از غولهای اروپایی خواهد شد. با توجه به اینکه سولسشر با هالند هموطن است و سابقه مربی‌گری او در نروژ را دارد سرمربی یونایتد قصد دارد از این اهرم فشار خود برای راضی کردن هالند برای پیوستن به یونایتد استفاده کند.

 

1460211

 

دیدگاه‌ها