کد خبر : 1655853 | 24 آذر 1398 ساعت 10:23 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی و بازگشت به روزهای خوب (عکس)

علیرضا حقیقی در بازی با شهر خودرو یک روز خوب را پشت سر گذاشت و کلین شیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، او که در بازگشت به لیگ برتر به دلیل دور بودن از شرایط مسابقه اشتباهاتی هم داشت با حمایت رضا مهاجری به دفعات درون دروازه نساجی قرار گرفت و در بازی با شهر خودرو مشخص بود دوباره خود را پیدا کرده است و همانند سوشا نشان داد، می خواهد به روزهای خوب در فوتبال ایران برگردد.

 

طبیعتا نساجی در ادامه بازی های لیگ برتر می تواند از حضور یک دروازه بان ششدانگ درون دروازه مطمئن شود و به بازی های تهاجمی خود ادامه دهد. پیش از حضور علیرضا حقیقی هم نساجی در چند بازی روی اشتباهات دروازه بانان جوانش امتیازات حساسی را از دست داد اما با بازگشت این دروازه بان باتجربه به روزهای خوب گذشته به نظر می رسد نساجی در هفته های آتی امتیازات حساسی را به دست بیاورد.

 

در بازی با شهر خودرو این تیم نساجی بود که بهتر فوتبال بازی کرد اما سیوهای عالی مهدی رحمتی مانع از امتیازگیری نساجی شد. همین نقش را علیرضا حقیقی هم می تواند ایفاء کند. به خصوص در روزهای بزرگ. قطعا در بازی هایی خواهد بود که حریف بهتر از نساجی بازی خواهد کرد. در چنین روزهایی علیرضا حقیقی می تواند در نقش منجی برای نساجی ظاهر شود.

 

در حالی که فوتبال ایران با کمبود دروازه بان خوب مواجه است بازگشت علیرضا حقیقی و سوشا مکانی می تواند به سطح کیفی بازی های لیگ برتر کمک کند. به خصوص که این دو دروازه بان با کیفیت در هفته های اخیر هیچ حاشیه ای نداشتند. و در این بین هر دو باید قدردان مهدی تارتار و رضا مهاجری باشند که به آنها اعتماد کردند.

 

عکس: معین نادری

 

1460222

 

دیدگاه‌ها