کد خبر : 1655878 | 24 آذر 1398 ساعت 11:33 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست تیم های لیگ برتر از سازمان لیگ

به خاطر تیم امید هفته هفدهم را تعطیل کنید

در حالی که 15 هفته از بازی های لیگ برتر سپری شده سازمان لیگ تاکید دارد که هفته اول و دوم دور برگشت را هم پیش از فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل برگزار کند!

به خاطر تیم امید هفته هفدهم را تعطیل کنید

به گزارش "ورزش سه"، عجله سازمان لیگ برای به پایان بردن بازی های لیگ موجب فشردگی بازی ها در هفته های اخیر شده و هر گاه لیگ به صورت فشرده برگزار می شود چند بازیکن به شدت مصدوم می شوند و یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر مصدوم شد عزت پورقاز است.

 

اما در روزهای اخیر برگزاری بازیهای هفته شانزدهم و هفدهم موجب شده تا تیم های لیگ برتری و تیم امید وارد چالش شوند. تیم امید می خواهد در اردوی پیش از سفر به تایلند همه نفرات خود را در اختیار داشته باشد اما باشگاه ها هم بازیکنان خود را برای بازی ها می خواهند. اکنون همه بازیکنان دعوت شده در اردوی امید حاضر هستند اما آنها باید پایان هفته با ترک تیم امید در بازی های باشگاهی به میدان بروند در حالی که احتمال مصدومیت آنها و عدم همراهی تیم امید وجود دارد! در چنین شرایطی بازی های هفته شانزدهم به خیر خواهد گذشت اما از هم اکنون خیلی از تیم ها که در تیم امید سهمیه دارند برای بازی های هفته هفدهم دغدغه دارند و از سازمان لیگ خواسته اند بازی های هفته هفدهم را لغو کنند.

 

سازمان لیگ به‌راحتی می تواند این کار را انجام دهد و جلوی چالش تیم امید و تیم های لیگ برتر را بگیرد. در این برهه از زمان ضرورتی به برگزاری بازی های هفته هفدهم وجود ندارد و حتی سازمان لیگ می تواند بازی ها را به جای اردیبهشت ماه خرداد ماه به پایان ببرد. نه به آنکه در گذشته سازمان لیگ به خاطر اردوی های بلند مدت تیم ملی لیگ برتر را هفته ها تعطیل می کرد نه به اینکه الان حاضر نیست به خاطر تیم امید یک هفته بازی های لیگ برتر را تعطیل کند. حمید استیلی 48 ساعت گذشته پاسخگوی مربیان لیگ برتری بوده در حالی که او اینروزها باید صفر تا صد به تیم امید فکر کند نه اینکه دغدغه حضور بازیکنان در اردوی تیم امید را داشته باشد. یک پای بازیکنان تیم امید در تمرینات تیم امید است و یک پای دیگر آنها در تمرینات تیم های باشگاهی. اگر خدای ناکرده یکی از بازیکنان تیم امید در بازی های هفته شانزدهم مصدوم شود آیا سازمان لیگ خود را خواهد بخشید. 15 هفته از بازی ها سپری شده و نیم فصل به پایان رسیده. اکنون هم نوبت بهاء به تیم امید است. آیا نمی شود به خاطر کمک به تیم امید یکی دو هفته لیگ برتر را تعطیل کرد؟

دیدگاه‌ها