کد خبر : 1655881 | 24 آذر 1398 ساعت 11:37 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

آقامجید از کامپیوترش رونمایی کرد(عکس)

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن لپ تاپ همراه خود برد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از تساوی روز گذشته تیم های گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان مجید جلالی در نشست خبری به شدت نسبت به تصمیمات داور مسابقه گلایه کرد. سرمربی گل گهر که بارها درباره اشتباهات داوران صحبت کرده دیروز هم اعتقاد داشت پنالتی صد درصد به سود تیمش گرفته نشده است.


از این رو جلالی که به گفته خودش از این اشتباهات به ستوه آمده روز گذشته تصمیم جالبی برای حضور در نشست خبری گرفت. او از سعید اخباری دستیار خودش خواست تا لپ تاپ به کنفرانس خبری بروند و صحنه ای که اعتقاد دارند پنالتی برای تیم شان گرفته نشده را به خبرنگاران نشان بدهند.

 

1460265


جلالی در این خصوص گفت: «این یک پنالتی محرز است و یک درصد هم مو لای درزش نمی رود. بازیکن بی احتیاطی کرده و مرتکب خطای پنالتی شده است.» سرمربی گل گهر خطاب به خبرنگاران اعلام کرد که همراه خودش لپ تاپ آورده تا همه ببینند داور با اشتباهش چگونه مانع از برد تیمش شده است.


جلالی که همواره در فوتبال ایران به عنوان یک تئوریسین قدرتمند شناخته شده و فوتبال را ازدیدگاه علمی دنبال می کند، بارها با کامپیوتر شخصی اش دیده شده و حالا هم بار دیگر محتویات لپ تاپش را به دید عموم گذاشت.

 

1460266

دیدگاه‌ها