کد خبر : 1655883 | 24 آذر 1398 ساعت 11:53 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتوری‌ها آماده تکرار برد و مدعی شدن(عکس)

ستاره‌های تراکتور با پیروزی مقابل فولاد و در حضور مربی جدیدشان شرایط روحی خوبی پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روحیه بازیکنان تراکتور بعد از یک ماه و نیم ناکامی در کسب پیروزی که آنها را از جمع مدعیان خارج کرده و به میانه جدول رساند، تضعیف شده و آنها را در شرایط سختی قرار داد ولی بعد از رفتن مصطفی دنیزلی و اضافه شدن ساکت الهامی به کادر فنی تراکتور دوباره سرخ پوشان آذربایجان شرایط بهتری به دست آوردند.

 

تراکتور بعد از دو جلسه تمرین زیر نظر الهامی از نظر تاکتیکی نظم بیشتری پیدا کرد و در دیدار هفته پانزدهم مقابل فولاد هم از نظر آماری و تعداد حملات نسبت به حریف برتری داشت که در نهایت هم موفق شد به برتری برسد تا امیدوار شود در هفته‌های آینده به روند بردهای گذشته‌اش برگردد و دوباره در قامت مدعی لیگ را ادامه دهد.

 

جلسه تمرینی تراکتوری‌ها بعد از پیروزی مقابل فولاد که دیروز شنبه برگزار شد، بعد از مدت‌ها با شادی و نشاط مضاعف بازیکنان و به ویژه ستاره‌ها و با تجربه‌های این تیم همراه بود و همه بازیکنان در شرایط خوبی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

 

قبل از شروع تمرین روز گذشته تراکتور، الهامی دقایقی برای شاگردانش در رختکن صحبت کرد و شیوه تمرینات و تکنیک‌های لازم را برای آنها یادآور شد و بعد از آن، بازیکنانی که مقابل فولاد فرصت بازی به دست نیاورده بودند، زیر نظر این مربی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و او برنامه‌های تاکتیکی را در قالب بازی درون تیمی مرور کرد.

 

علاوه بر این تمرین و کارهای تاکتیکی، بازیکنان تراکتور عصر روز گذشته ریکاوری در آب را انجام دادند.

 

1460272

 

1460273

 

1460275

 

1460274

دیدگاه‌ها