کد خبر : 1655892 | 24 آذر 1398 ساعت 12:27 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر چهره برای نیم فصل دوم

بادران با فرهاد کاظمی ادامه می‌دهد

فرهاد کاظمی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هم روی نیمکت بادران خواهد نشست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بادران بعد از اتمام نیم‌فصل اول مسابقات لیگ دسته اول با کسب 25 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت، این در حالی است که چنین جایگاهی نمی‌تواند برای کاظمی که همیشه تیم‌هایش برای صعود جنگیده‌اند راضی‌کننده باشد. این مربی اما قصد دارد برای نیم‌فصل دوم تغییرات مهمی را در تیمش انجام دهد و نکته این است که باشگاه بادران هم از کاظمی حمایت کرده و این تیم به احتمال فراوان با چهره متفاوتی در نیم‌فصل دوم حاضر خواهد شد.


ایمان ابراهیمی یکی از مدیران بادران در خصوص شرایط این تیم برای نیم‌فصل دوم می‌گوید:« همکاری ما با فرهاد کاظمی ادامه خواهد داشت. ما در نیم‌فصل اول در 90 درصد بازی‌ها از لحاظ فنی نسبت به حریفان برتری داشتیم، وقتی در طول بازی موقعیت ایجاد می‌کنیم و خوب فوتبال بازی می‌کنیم، این نشان می‌دهد که از لحاظ فنی مشکل نداریم. وقتی بازیکن توپ را از شش قدم بیرون می‌زند ربطی به سرمربی ندارد، وقتی گلر اشتباه می‌کند کاری از دست سرمربی ساخته نیست. این در حالی است که کاظمی و همکارانش در تمرینات بیشترین وقت و انرژی را می‌گذارند. متاسفانه عملکرد برخی از بازیکنان رضایت‌بخش نبود و این موضوع از لحاظ امتیازگیری به تیم ضربه زد.»


او تاکید می‌کند: «ما به سرمربی تیم اعتماد کامل داریم و قطعا این شرایط در آینده تغییر خواهد کرد. طبیعتا با نظر مستقیم کاظمی چند بازیکن جدید هم در راستای تقویت بادران به ما اضافه خواهند شد. ما در نیم‌فصل اول با اشتباهات عجیب و باورنکردنی داوران در مورد بادران هم روبرو شدیم و اگر این اشتباهات نبود قطعا جزو سه تیم اول بودیم. هیچ تیمی اندازه بادران بابت اشتباهات داوری ضرر نکرد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم چنین اشتباهاتی علیه تیم ما دیده نشود.»

 

1460315

دیدگاه‌ها