کد خبر : 1655908 | 24 آذر 1398 ساعت 13:51 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کادرفنی تیم امید و رویای حضور در نیمه نهایی

المپیک؛ ماموریت بزرگ ستاره های سابق (عکس)

تیم زیر23 سال ایران با امید رسیدن به المپیک 2020 به تایلند خواهد رفت و در این راه باید خودش را به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا برساند.

به گزارش" ورزش سه" تیم المپیک ایران اینروزها دور جدید تمریناتش را برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا انجام می دهد. امروز بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید تمریناتشان را زیر نظر سرمربی و مربیان حاضر در کادرفنی تیم امید انجام دادند.


کادرفنی تیم امید در حال حاضر به سرمربیگری حمید استیلی و دستیارانش امیرحسین پیروانی، رضا شاهرودی، علیرضا امامی فر و محمد حبیبی تشکیل شده است تا ماموریت مهم رساندن تیم به المپیک را انجام بدهد. از این کادرفنی حمید استیلی و رضا شاهرودی از دوره قبلی تیم امید کماکان حضور دارند.

 

1460343


استیلی در زمانی که زلاتکوکرانچار سرمربی تیم امید ، مدیرتیم بود و شاهرودی در کنار سهراب بختیاری زاده دستیاران ایرانی مرد کروات بودند. با آمدن فرهاد مجیدی استیلی در همان پست ماند اما بختیاری زاده و شاهرودی از تیم جدا شدند.


حضور مجیدی در تیم امید کوتاه بود و هدایت کار به حمید استیلی رسید. او در اولین اقدام رضا شاهرودی را که سابقه کار با این تیم امید داشت را به کادرش اضافه کرد. علیرضا امامی فر نیز پیش از این به عنوان دستیار علی کریمی در سپیدورد فعالیت می کرد به این جمع اضافه شد.

 

1460344


استیلی اما امیرحسین پیروانی را نیز به کادردستیارانش اضافه کرد. پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران بود که با این تیم به جام جهانی رفت و بسیاری از این بازیکنان در آن تیم جوانان شاگردان او بوده اند.


محمدحبیبی دروازه بان سابق ملوان و تیم ملی است که یکی از دو مربی دروازه بانی ایرانی است که به عنوان مدرس دروازه بانی ای اف سی فعالیت می کند.

 

1460345


حالا این کادرفنی که هرکدام بازیکنان ملی پوش و ستاره های محبوبی در زمان فوتبالشان بوده اند و یا تجربه کار و شناخت از بازیکنان تیم امید را دارند باید ماموریت بزرگ را به پایان رسانده و تیم را به جمع سه تیم پایانی رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا برسانند. اتفاقی که تیم ایران را بعد از بیش از 40 سال راهی المپیک خواهد کرد.

 

1460346

 

1460347

دیدگاه‌ها