کد خبر : 1655911 | 24 آذر 1398 ساعت 14:43 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره سیتی به اختلاف امتیاز زیاد با لیورپول

فرناندینیو، ستاره برزیلی منچسترسیتی، معتقد است که فاصله این تیم با لیورپول بسیار زیاد است.

واکنش ستاره سیتی به اختلاف امتیاز زیاد با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال خواهد بود. این در حالی است که سیتیزن ها در حال حاضر با 17 امتیاز کم تر از تیم صدرنشین یعنی لیورپول در رتبه سوم جدول قرار گرفته اند. در ابتدای فصل اما به نظر می رسید که امسال نیز دو تیم لیورپول و منچسترسیتی رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی خواهند داشت اما حالا تیم پپ گواردیولا برای حضور در بین سه تیم بالای جدول می جنگد. 

 

در همین رابطه فرناندینیو، مدافع سیتیزن ها، در واکنش به فاصله زیاد این تیم تا صدر جدول و لیورپول گفت: " این موضوع برای ما بسیار دشوار است. دوست داشتم که اختلاف کم تری با لیورپول داشتیم. ما در فصل گذشته چهار جام کسب کردیم که حالا شبیه به آن نیستیم. در دنیای ورزش شما باید به شکل پیاپی در همه مسابقات پیروز شوید.  در حال حاضر به لیورپول فکر نمی کنم چرا که فاصله ما با آن ها بسیار زیاد است. فعلا باید به رتبه دوم و لسترسیتی فکر کنیم." 

 

 

1277193

 

 

فرناندینیو در ادامه درباره تغییر پست خود نیز گفت: " بعید می دانم که عدم حضور من در خط میانی حفظ شود. رودری را در آن پست داریم که فوق العاده بازی می کند؛ هرچند که تفاوت سبک هایی نیز داریم. اصولا در طول بازی ها تنها بازیکنان گلزن دیده می شوند اما کارهای دفاعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. "

دیدگاه‌ها