کد خبر : 1655912 | 24 آذر 1398 ساعت 14:30 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

VAR یار دوازدهم حریفان برابر بارسلونا!

بارسلونا امسال از ناحیه وی ای آر سودی شامل حالش نشده است و این مساله در بازی شب گذشته برابر سوسیداد نمود بیشتری داشت.

VAR یار دوازدهم حریفان برابر بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پنالتی اعلام نشده روی جرارد پیکه در دقیقه 92 بازی روز گذشته بارسا و سوسیداد و به خصوص عدم دخالت وی ای آر، حواشی فراوانی به دنبال داشته است. باشگاه بارسلونا رسما به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده و خواستار توضیحاتی در این زمینه شده است.

در آستانه ال کلاسیکو بارسلونا به شدت از داوری و وی ای آر شاکی است ولی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به بارسلونا پاسخی داده نشده است.

 

 

1460069

 

 

وی ای آر در فصل جاری 4 بار در بازی های بارسا دخالت کرده و تقریبا همه به ضرر بارسا بوده اند. هرچند هیچ کدام روی نتیجه پایانی تاثیرگذار نبوده اند.

اولین بار دقیقه 27 بازی بارسا و والنسیا در نوکمپ بود که داور، گل کوین گامیرو را مردود اعلام کرد ولی با دخالت وی ای آر در نهایت گل به نام والنسیا ثبت شد.

 

در بازی با گرانادا که بارسا با دو گل مغلوب شد، متئو لاهوس داور وی ای آر از کوادرا فرناندز داور بازی خواست که به کنار زمین بیاید و صحنه برخورد توپ به دست آرتورو ویدال را بازبینی کند. داور پس از بازبینی، دستور به پنالتی برای گرانادا داد.

 

 

1460064

 

در بازی با لوانته دو بار شاهد دخالت وی ای آر بودیم. ابتدا داور روی یک صحنه به اشتباه به سوارز کارت داد ولی با دخالت وی ای آر کارت را پس گرفت و به آرتور ملو داد. دقیقه 74 نیز وی ای آر گل مسی را به دلیل حضور گریزمان در منطقه آفساید مردود اعلام کرد. بازی با برتری 3-1 لوانته به اتمام رسید.

روی صحنه گل اول بارسا که از روی نقطه پنالتی و به دلیل خطا روی سمدو رخ داد اما وی ای آر دخالت نکرد در حالی که گریزمان 20 ثانیه قبل از پنالتی در منطقه آفساید بود و اگر اعلام می شد، طبعا صحنه پنالتی نیز رخ نمی داد. 

 

فصل گذشته هشت بار وی ای آر در بازی های بارسا نقش داشت که شش بار به سود این تیم و دو بار به ضرر آن بوده است. دقیقا بر خلاف فصل جاری.

 

 

دیدگاه‌ها