کد خبر : 1655922 | 24 آذر 1398 ساعت 15:13 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلابا: باید کوتینیو را بخریم، موافقید؟

داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم باید سریع تر برای خرید دائمی فیلیپ کوتینیو اقدام کند.

آلابا: باید کوتینیو را بخریم، موافقید؟

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو پس از تجربه ناموفق در بارسلونا در تابستان راهی بایرن مونیخ شد. کوتینیو با یک قراداد قرضی به اضافه بند خرید دائمی راهی مونیخ شد و بایرن مونیخ می تواند در پایان فصل با پرداخت 120 میلیون یورو این بازیکن را به عضویت دائم خود در آورد. ستاره برزیلی بایرن روز به روز نمایش های بهتری را در این تیم ارائه می دهد و به نظر می رسد که به فرم خوب خود بازگشته است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از هواداران بایرن و هم تیمی های او خواهان خرید دائمی این ستاره برزیلی از بارسلونا شوند.

 

داوید آلابا بعد از درخشش کوتینیو در بازی برابر وردربرمن و ثبت هت تریک توسط این ستاره برزیلی به تمجید از او پرداخت و گفت: " اگر بازی امروز او را تماشا کرده باشید قطعا به این نتیجه رسیده اید که ما باید او را بخریم. موافقید؟ ما به چنین بازیکنانی احتیاج داریم. من بسیار خوشحال هستم که او نشان داد چه توانایی های فوق العاده ای دارد."

 

 

1460115

 

 

آلابا در ادامه پیرامون حضور فلیک روی نیمکت بایرن نیز گفت: " ما احساس راحتی خوبی با او داریم.  شما می توانید فلسفه فلیک را در بازی ما ببینید. با این وجود اما باشگاه و مدیریت آن در رابطه با ماندن یا نماندن فلیک تصمیم گیرنده هستند."

دیدگاه‌ها