کد خبر : 1655929 | 24 آذر 1398 ساعت 15:28 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم تقویت شود نجات پیدا می کنیم

عبدی:بدشانسی تبدیل به مشکل روحی و روانی شده

گل گهر در روزی که چند بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت در برابر ذوب آهن به مساوی بدون گل رسید.

به گزارش"ورزش سه" مهرداد عبدی مدافع و هافبک تیم گل گهر یکی از غایبان بازی این تیم در هفته پانزدهم بود. او در بازی برابر پرسپولیس از داور کارت زرد گرفت و به خاطر 4 کارته شدن محروم بود. با این حال گل گهر با توجه به غیبت او و بازیکنانی چون بهنام برزای به یک امتیاز بازی آخر رضایت داد. او با اشاره به شرایط تیم گل گهر گفت:" شرایط تیم از نظر فنی خوب است وبهتر شده است اما از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداریم."

 

1460364


او افزود:" ما در دو سه بازی می توانستیم برنده باشیم اما نشد و روی تک موقعیت ها امتیاز از دست داده ایم. اما امیدواریم تیم در نیم فصل دوم تقویت شود و بتوانیم در آینده امتیازات لازم را بگیریم."


عبدی در ادامه گفت:" ما در یکسری پست ها کمبود بازیکن داریم، در بازی برابر ذوب آهن من و برزای نبودیم و یک بازیکن جدید و 18 ساله به میدان رفت. با این وجود فکر می کنم اگر تیم از نظر بازیکن جفت و جورتر شود می توانیم از این شرایط نجات پیدا کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما بدشانسی های پیاپی تبدیل به یک مساله روحی و روانی شده است." او در ارتباط با میزان آمادگی خودش در این فصل گفت:" از خودم صددرصد راضی نیستم. من سال گذشته عملکرد خوبی داشتم اما امسال بعد از بازی اول بدشانسی آوردم و چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. بعد از آن هم شرایط طوری بود که تیم خوب نتیجه نگرفت. در ادامه تلاش بیشتری می کنم تا به حد انتظارم برسم."


بازیکن فصل گذشته نساجی درباره این تیم گفت:" از نساجی خبر دارم چون دوستانم در این تیم هستند. من خاطرات خوبی با نساجی و هوادارانش دارم و این تیم را واقعا دوست دارم."

 

1460363

دیدگاه‌ها