کد خبر : 1655930 | 24 آذر 1398 ساعت 15:33 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

جسی لینگارد:

راشفورد پرواز می کند و فرد مثل یک صخره است

جسی لینگارد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، تمجید ویژه ای از دو هم تیمی خود یعنی مارکوس راشفورد و فرد انجام داد.

راشفورد پرواز می کند و فرد مثل یک صخره است

به گزارش "ورزش سه"، پیروز شدن منچستریونایتد مقابل تیم های تاتنهام و منچسترسیتی، امیدهای این تیم را برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول افزایش داده است. شیاطین سرخ در حال حاضر 24 امتیازی هستند و با تیم چهارم جدول یعنی چلسی تنها 5 امتیاز فاصله دارند.

 

مارکوس راشفورد و فرد طی هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته اند؛ موضوعی که باعث تمجید هم تیمی آن ها یعنی جسی لینگارد شده است. لینگارد ابتدا درباره راشفورد گفت: " راشفورد پرواز می کند. او برای گلزنی در این جا حضور دارد و فکر می کنم که از گلزنی لذت می برد. او هر روز تمرین می کند. تمرینات راشفورد کامل و فوق العاده هستند و او در زمینه شوت زنی نیز تمرینات زیادی انجام می دهد. عملکرد او من را شگفت زده نکرده است. راشفورد در این جا متولد شده و منچستریونایتد را دوست دارد."

 

 

1447616

 

 

لینگارد در ادامه پیرامون عملکرد فرد نیز گفت: " در دو بازی اخیر فرد فوق العاده بوده و مانند یک صخره عمل کرده است. ما در هنگام پرس کردن حریف تکیه زیادی به او می کنیم. فرد در حال حاضر فوق العاده عمل می کند. همه ما روی عملکرد خود تمرکز کرده ایم و قصد داریم که در همه بازی ها پیروز شویم."

دیدگاه‌ها