کد خبر : 1655932 | 24 آذر 1398 ساعت 15:39 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر تاریخ برگزاری بازی برابر مس کرمان

تراکتور بازی جام حذفی را داد بازی‌های معوقه را گرفت

با توجه به برنامه جدید سازمان لیگ، دیدار مرحله یک چهارم نهایی تراکتوری ها لغو شد تا این تیم در بازی های عقب افتاده خود به میدان برود.

تراکتور بازی جام حذفی را داد بازی‌های معوقه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این اعلام شده بود تراکتوری ها باید در تاریخ دوم دی ماه برابر تیم مس کرمان دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به انجام برساند این اتفاق نخواهد افتاد تا این تیم در بازی های عقب افتاده خود به میدان برود.

 

مطابق با اعلامیه اخیر سازمان لیگ تراکتوری ها پس از لغو دیدارشان برابر مس کرمان باید در روز سه شنبه سوم دی ماه مقابل تیم شهرخودرو در تبریز قرار بگیرند. این بازی تراکتوری ها اولین دیدار عقب افتاده این تیم بود که از دیدارهای هفته یازدهم لیگ محسوب می شد.

 

دومین دیدار تراکتوری ها چهار روز بعد از آن برگزار خواهد شد. دیداری که پیش از این باید در هفته دوازدهم لیگ برگزار می شد اما این اتفاق نیفتاد تا آنها روز شنبه هفتم دی ماه در شهر قدس تهران برابر تیم پیکان به میدان بروند و بدین ترتیب با برگزاری دو دیدار نامبرده تراکتوری ها نیز به مانند سایر تیم های لیگ برتری بازی های خود را تا پایان نیم فصل اول به طور تمام و کمال به انجام خواهند رساند.

دیدگاه‌ها