کد خبر : 1655946 | 24 آذر 1398 ساعت 16:26 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

امانوئل پتی:

آنچلوتی بهترین گزینه برای هدایت آرسنال است

امانوئل پتی، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که کارلو آنچلوتی بهترین گزینه برای هدایت توپچی ها به حساب می آید.

آنچلوتی بهترین گزینه برای هدایت آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سران آرسنال حدود دو هفته پیش اونای امری را اخراج کردند و از آن زمان تا کنون توپچی ها هدایت خود را به شکل موقت به فردریک لیونبرگ سپرده اند. لیونبرگ در چهار بازی هدایت آرسنال را بر عهده داشته و تنها در یک بازی به پیروزی دست یافته است.

 

امانوئل پتی در باره شرایط این روزهای آرسنال مصاحبه ای انجام داده و معتقد است که کارلو آنچلوتی بهترین گزینه برای هدایت آرسنال است. پتی در این باره گفت: " در مقطع کنونی آنچلوتی بهترین گزینه برای هدایت آرسنال است. این اتفاق که یک مربی در سطح کارلتو در اواسط فصل برکنار شود، امری نادر و کم یاب است. با این وجود فکر می کنم که چنین اتفاقاتی نشانه است و قصد دارند که سرنوشت را به شما نشان دهند. او یکی از بهترین مربیان جهان به حساب می آید و حالا نیز در دسترس است؛ آرسنال باید از این فرصت استفاده کند. او از اورتون نیز پیشنهاد دارد اما فکر می کنم در صورت پیشنهاد آرسنال، آن را قبول خواهد کرد چرا که این موضوع او را خوشحال تر می کند."

 

 

1459477

 

 

پتی در ادامه گفت: وضعیت آرسنال هر فصل بدتر از قبل می شود و فکر می کنم که برای حل این مشکلات به یک مربی با سطحی فوق العاده نیاز است و در حال حاضر بهترین گزینه آنچلوتی است. او به جز ناپولی هر جا که بوده موفق شده و خاطرات بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است."

دیدگاه‌ها