کد خبر : 1655961 | 24 آذر 1398 ساعت 17:34 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

به خودم گفتم مثل اینکه قسمت نیست گل بزنم

رضاوند: فقط استقلال می‌تواند مانع قهرمانی خودش شود

هافبک استقلال می گوید سرمربی این تیم برمی گردد و به همین دلیل هم در این مدت پیگیر کارهای فنی تیم بوده است.

رضاوند: فقط استقلال می‌تواند مانع قهرمانی خودش شود

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند در شرایطی در بازی با شاهین گل اول استقلال را زد که با توجه به عدم حضور کادرفنی روی نیمکت خیلی ها اعتقاد داشتند اگر این تیم زود به گل نمی رسید ممکن بود آبی ها سه امتیاز حساس این بازی را از دست بدهند.

 

رضاوند در گفت و گو با ورزش سه در مورد شرایط این روزهای استقلال و اولین گلش برای این تیم صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

اینکه در این شرایط سخت در استقلال بازی می کنی برای تو خوشحال کننده است یا نه؟


ببینید ما شرایط خوبی داریم و تیم یک دلی داریم، اینکه این مشکل پیش آمده واقعا برای ما دشوار است و برای هواداران خیلی سخت است چون تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد. امیدوارم مشکل حل شود چون واقعا شرایط سخت است و حیف است این تیم از هم پاشیده شود.  


از اینکه در این شرایط به عضویت استقلال درآمده ای پشیمان نیستی؟


خب به نظر من این اتفاقی که افتاده مقطعی است. همه نتیجه را نگاه می کنند و تلاش می کنیم تیم را در این شرایط حفظ کنیم. امیدواریم این مشکل ظرف این یکی دو روز حل شود تا ما بتوانیم در روند عادی کارمان را دنبال کنیم.

 

شما در این مدت با استراماچونی ویدئو کنفرانس داشته اید؟

 

نه، آقای استراماچونی با بزرگترهای تیم مشوت می کردند. در طول بازی با مربی ها صحبت می کردند، او  مشخصا دلش با تیم است و باید مشکلش حل شود.


بازیکنان بعد از بازی با پیکان از استراماچونی بابت رها کردن تیم انتقاد کردند. شما می دانستید استراماچونی قرار است ایران را ترک کند؟

 

ببینید تیم بزرگتر دارد، بیشتر با آقا وریا صحبت می کردند. بازی با پیکان خیلی بد بود  چون روز قبل آن این اتفاق افتاد. وقتی می رفتیم به هتل نمی دانستیم شرایط چطور است. هواداران می گفتند بازی نکنیم، اگر ما دو سه روز بعد از آن اتفاق به میدان می رفتیم مطمئن باشید می توانستیم پیکان را شکست بدهیم. دیدید برابر شاهین شرایط خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به این تیم بزنیم.

 

خیلی ها می گویند گل تو برای تیم خیلی مهم بود چون اگر استقلال گل نمی زد تحت فشار می رفت. این را قبول داری؟


دیگر بچه ها همه تلاش کردند و زحمت کشیدند،  چه من می زدم و چه بازیکن دیگر فرقی نداشت اما اگر دیرتر گل  می زدیم ممکن بود تیم تحت فشار قرار بگیرد و خدا را شکر خیلی زود گل زدیم.


در مورد گلی که زدی صحبت کن، بعد از اینکه توپ به تیر دروازه برخورد کرد دیاباته آماده بود که شوت بزند اما تو توپ را از جلوی پای او زدی. دیاباته را در آن صحنه دیدی؟


من اصلا دیاباته را ندیدم. همین که توپ اول را زدم  و گل نشد شوکه شدم و با خودم گفتم مثل اینکه قرار نیست پایم به گلزنی باز شود. فکر نمی کردم گلر توپ را بگیرد اما توپ دوباره آمد زیر پایم و من گل زدم.

 

فکر نمی کنی حق تو است بیشتر بازی کنی؟

 

ببینید من تا الان به جز بازی اول فصل تمام بازی ها را بازی کرده ام. یک بازی هایی 90 دقیقه، بازی هایی 45 دقیقه و بازی هایی هم ده دقیقه یک ربع بازی کرده ام.   بازیکن دوست دارد از اول بازی کند ولی من دوست دارم مثمر ثمر باشم و تلاش می کنم به ترکیب اصلی هم برسم.


فکر می کنی استراماچونی به استقلال برمی گردد؟


من حسم می گوید برمی گردد، صحبت هایی که من دیده ام، مدیران باشگاه گفته اند تا دوشنبه پول در حسابش است و او هم گفته مشکل حل شود بر می گردد. پس فکر می کنم استراماچونی به زودی در تمرین استقلال حاضر می شود.

 

گفته می شود بازیکنان از استراماچونی دلخور هستند. این موضوع را قبول داری؟

 

نه، بحث دلخوری نیست، چون شرایط تیم خیلی خوب بود انتظار می رفت یکی دو بازی می ماند ولی اینطوری که خودشان صحبت کردند کارت مربیگری شان داشت تعلیق می شد، با این شرایط کارش سخت بود و نمی توانست بماند. ایشان باید حرفشان را می گفتند ولی امیدوارم اتفاق ها به نفع استقلال باشد. حیف است این تیم با این شرایط از هم پاشیده شود. من قبلا هم گفتم فقط استقلال می تواند جلوی قهرمانی استقلال را بگیرد و امیدوارم این شرایط هرچه زودتر برطرف شود.

دیدگاه‌ها