کد خبر : 1655962 | 24 آذر 1398 ساعت 17:23 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

زیدان و انتخاب مدافع چپ غیرمنتظره مقابل والنسیا

ادر میلیتائو طبق ادعای آاس، امشب مدافع چپ رئال برابر والنسیا خواهد بود.

زیدان و انتخاب مدافع چپ غیرمنتظره مقابل والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو روزهای خوبی را در رئال سپری می کند. مدافع میانی برزیلی که تابستان امسال از پورتو به رئال پیوست، در سه بازی اخیر توانسته به میدان برود. او برابر بروژ و آلاوس 90 دقیقه در میدان بود و مقابل اسپانیول نیز 5 دقیقه بازی کرد.

 

 

1460396

 

 

طبق ادعای آاس، زین الدین زیدان سرمربی رئال قصد دارد در بازی امشب برابر والنسیا از میلیتائو استفاده کند. در شبی که مارسلو مصدوم است و فرلاند مندی نیز به دلیل اخراج مقابل اسپانیول نمی تواند به میدان برود، سرمربی فرانسوی تصمیم گرفته است که به میلیتائو میدان بدهد. این در حالی است که مصدومیت ناچو نیز برطرف شده و او به شرایط بازی رسیده است.

ناچو در سال های اخیر آچار فرانسه رئال بوده و در جناح های مختلف از جمله به عنوان مدافع چپ بازی کرده است ولی به نظر، زیدان هنوز روی ناچو پس از مصدومیت سنگینی که داشت، اعتماد 100 درصدی ندارد. ناچو امسال تنها سه بازی برای رئال انجام داده و یک مصدومیت شدید او را دو ماه به دور از میادین نگاه داشت.

 

 

1460397

 

 

زیدان در نشست خبری بازی با والنسیا و در مورد میلیتائو گفت:« درست است که او امسال خیلی برای ما بازی نکرده ولی روی او حساب می کنم. میلیتائو مدافع میانی سوم ماست و آینده خوبی در رئال خواهد داشت. هر چهار مدافع میانی ما برای بازی با والنسیا آماده اند.»

میلیتائو در بازی رفت رئال برابر پی اس جی که به شکست 3-0 انجامید، متزلزل نشان داد اما به تدریج پیشرفت کرد و به خصوص برابر اوساسونا و آلاوس خوش درخشید. او بیش از 500 دقیقه در فصل جاری برای رئال به میدان رفته است.

 

 

دیدگاه‌ها