کد خبر : 1655971 | 24 آذر 1398 ساعت 17:41 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

لالیگا مقصد دلخواه ستاره فرانسوی چلسی

انگولو کانته قصد دارد انتهای فصل از چلسی جدا شود و رئال باشگاه مورد علاقه او محسوب می شود.

لالیگا مقصد دلخواه ستاره فرانسوی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته در نظر دارد در پایان فصل از چلسی جدا شود و این در حالی است که باشگاه بارسلونای اسپانیا جزو مهمترین مشتریان این بازیکن فرانسوی است. این بازیکن 28 ساله اما ظاهراً طرفدار رئال مادرید است و ترجیح می‌دهد که برای رقیب دیرینه کاتالان‌ها بازی کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، احتمال دارد سران بارسلونا در تصمیم خود برای خرید بازیکن سابق لسترسیتی تجدیدنظر کنند.

 

 

1441867

 

 

طبق ادعای دیلی‌میل، اگر رئال مادرید هم برای خرید کانته دست به کار نشود، او ترجیح می‌دهد به یکی از دو تیم یوونتوس یا بایرن مونیخ ملحق شود. چیزی که درباره آینده کانته قطعی به نظر می‌رسد این است که او می‌خواهد چالشی جدید را خارج از انگلیس تجربه کند. با توجه به حضور گزینه‌های فراوان در خطوط میانی تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید، این احتمال وجود دارد که این تیم‌های اسپانیایی تلاش چندان زیادی برای خرید او انجام ندهند.

 

رئال مادرید در حال حاضر در پستی که کانته بازی می‌کند، کاسمیرو و والورده را دارد. زین‌الدین زیدان با کانته که هموطنش است رابطه خوبی دارد و گفته می‌شود که او از رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز هم خواسته است که این بازیکن فرانسوی را برای او بخرد اما پرس درخواست او را رد کرده چون باید رقمی نزدیک به 83.5 میلیون پوند هزینه کند.

کانته سال 2016 به چلسی پیوست و با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. قهرمانی در جام حذفی انگلیس در سال 2018 و قهرمانی در لیگ اروپا در فصل گذشته، دیگر افتخاراتی بوده‌اند که کانته با چلسی کسب کرده است.

 

 

1420814

دیدگاه‌ها