کد خبر : 1655972 | 24 آذر 1398 ساعت 18:00 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

شانس قهرمانی تاتنهام بیشتر از سیتی است!

مهاجم بلغاری سابق تاتنهام معتقد است این باشگاه فصل جاری بیشتر از سیتی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

شانس قهرمانی تاتنهام بیشتر از سیتی است!

به گزارش "ورزش سه"، برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی هستند. تاتنهام، سیتی، لیورپول و چلسی از  انگلیس تیم‌هایی هستند که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور دارند و نمی‌توانند برابر هم قرار گیرند. 

 

 

1457520

 

 

دمیتار برباتوف، مهاجم بلغاری سابق تاتنهام توانست 27 گل برای تیم لندنی به ثمر برساند. او درباره شانس تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌« درباره لیگ قهرمانان نظرم این است که سیتی شانس قهرمانی ندارد هر چند خیلی‌ها این تیم را مدعی قهرمانی در اروپا می‌دانند. سیتی تا الان با تیم قدرتمندی در اروپا بازی نکرده و گروهش آسان بود. گواردیولا خیلی دوست دارد با سیتی قهرمان لیگ قهرمانان شود ولی تیم‌های دیگر هم خیلی انگیزه دارند تا در این جام موفق شوند. بارسلونا، یوونتوس و لیورپول تیم‌های قدرتمندی برای لیگ قهرمانان هستند و تاتنهام ژوزه مورینیو را نیز نباید از یاد برد.»

 

 

1459049

 

 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:« تاتنهام نباید نگران این باشد که دوشنبه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان به کدام تیم برخورد کند. مورینیو قبلا با اینتر و پورتو وقتی هیچ‌کس انتظار نداشت، توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد و مربی موفقی بوده است و از نظر من شانس تاتنهام برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بیشتر از سیتی است.»

 

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان فردا برگزار می‌شود و 14 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی حریفان شان را خواهند شناخت.

دیدگاه‌ها