کد خبر : 1656050 | 25 آذر 1398 ساعت 09:26 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان تیم امید و تکرار حرف کارلوس کی روش (عکس)

تمرینات تیم امید با جدیت در کمپ تیم های ملی ادامه دارد و ملی پوشان با روحیه مثال زدنی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بخشی از تمرینات تیم امید به کارهای بدنی اختصاص یافت. بر اساس گزارش ارایه شده از سوی کادر فنی تیم امید بعد از اردوی قطر ملی پوشان تیم امید با مشکل بدنی روبرو هستند و باید در فاصله باقی مانده تا شروع بازی ها کارهای بدنسازی انجام دهند تا برای بازی ها به شرایط ایده آل نزدیک شوند.

 

این گزارش بدون شک مورد تایید است به خصوص که امیر حسین پیروانی یکی از دستیاران حمید استیلی در دانشگاه بدنسازی تدریس می کند؛ این یک واقعیت ملموس در فوتبال باشگاهی ایران است که تیم ها در ابتدای فصل به اندازه کافی و اصولی بدنسازی نمی کنند. به این خاطر که هیچ تیمی در روز شروع تمرینات کامل نیست و به مرور زمان و در جریان تمرینات آماده سازی تکمیل می شود و یا به عبارتی مربی بدنساز در شروع فصل و از اولین روز تمرین همه نفرات را به طور کامل در اختیار ندارد. این موضوعی بود که کارلوس کی روش طی 8 سال حضور درایران بارها و بارها بدان اشاره کرد. او همیشه تیم ملی را پیش از بازی ها به اردوی بلند مدت می برد و بارها و بارها گفت ملی پوشان در تمرینات تیم های باشگاهی به طور ایده آل از نظر بدنی تمرین نمی کنند و همیشه از شرایط آرمانی خود دور هستند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد برخی از بازیکنان تیم امید در بازی های باشگاهی مورد استفاده قرار نمی گیرند و طبیعی است کمی از شرایط بازی دور باشند.

 

تیم امید به زودی برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام چند بازی دوستانه از جمله بازی با امید قطر وارد دوحه خواهد شد. تیم امید در مسیر صعود به المپیک 2020 توکیو با تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است. 16 تیم از آسیا در این رقابت ها حضور دارند که در نهایت سه تیم به همراه ژاپن میزبان بازی ها، راهی المپیک می شوند.

 

1460601

 

1460602

 

1460603

 

دیدگاه‌ها