کد خبر : 1656060 | 25 آذر 1398 ساعت 10:01 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت ۱۲پینگ‌پنگ‌باز برای تعیین ترکیب تیم ملی

مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات ۲۰۲۰ قهرمانی جهان از فردا با حضور ۱۲ بازیکن آغاز می شود.

رقابت ۱۲پینگ‌پنگ‌باز برای تعیین ترکیب تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات ۲۰۲۰ قهرمانی جهان با ترکیبی متفاوت از رویداهای اخیر حضور خواهد داشت.

 

به همین منظور برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت تا ترکیب چهار نفره تیم اعزامی به مسابقات مشخص شود. مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور ۱۶ بازیکن برگزار شد که نتیجه آن صعود میعاد لطفی، امیررضا عباسی، آریا امیری و حمید شمس به مرحله نهایی انتخابی بود.

 

این مرحله از رقابت ها از فردا سه شنبه با حضور ۱۲ بازیکن آغاز شده و تا ۲۹ آذرماه در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده ادامه خواهد داشت.

 

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیر حسینی هدایی، امین احمدیان، افشین نوروزی، حمیدرضا طاهرخانی، آرمان حاجی ئی و آروین روئین تن در کنار میعاد لطفی، امیررضا عباسی، آریا امیری و حمید شمس (چهار بازیکن صعود کرده از مرحله مقدماتی) ۱۲ پینگ‌پنگ‌بازی هستند که برگزارکننده مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی خواهند بود.

 

مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی در دو دور برگزار می شود. در پایان دور نخست نفرات اول و دوم در ترکیب تیم ملی قرار می گیرند. دور دوم هم بدون حضور این دو بازیکن و همچنین نفرات نهم تا دوازدهم دور نخست برگزار می شود. رقابت میان ۶ بازیکن حاضر در این دور، نفرات سوم و چهار تیم ملی را مشخص می کند.

 

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۳ تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده به میزبانی بوسان کره جنوبی برگزار می شود. این رقابت ها در هر بخش تیمی برگزار می شود و ایران در هر در بخش مردان و بانوان حضور خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها