کد خبر : 1656067 | 25 آذر 1398 ساعت 10:25 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لیونگ‌برگ به جنجال دوباره مسوت اوزیل

لیونگ‌برگ، مربی موقت آرسنال درباره تعویض مسوت اوزیل در بازی دیروز این تیم مقابل منچسترسیتی و واکنش جنجالی او توضیح داده و گفت به مساله اوزیل بعدا رسیدگی خواهد شد.

واکنش لیونگ‌برگ به جنجال دوباره مسوت اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل ستاره آرسنال که در دوران سرمربی سابق این تیم اونای امری به ندرت به میدان فرستاده می‌شد دیشب در دیدار توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی از آغاز به میدان رفته بود ولی زمانی که لیونگ‌برگ مربی موقت آرسنال تصمیم به تعویض او گرفت، اوزیل که هواداران آرسنال در حال هو کردن او بودند واکنشی جنجالی نشان داد که بار دیگر او را خبرساز کرد.

 

1460529

 

درحالیکه اوزیل در حوالی دقیقه شصت بازی از سوی لیونگ‌برگ تعویض شد هواداران آرسنال که در سکوهای ورزشگاه امارات حضور داشتند نشان دادند که از او و عملکردش به هیچ وجه راضی نیستند. اوزیل با قیافه ناراحت و قدم‌های سنگین درحالی که در حال ترک زمین بود نسبت به آنها حرکتی نشان داد که بی‌احترامی به آنها تعبیر شده است.

 

1460632

 

در پایان بازی، فردی لیونگ‌برگ با سوالهای متعددی درباره ماجرای اوزیل در آن شب روبرو شده بود که در پاسخ گفت:" من مسوت را تعویض کردم چون می‌خواستم انرژی بیشتری به تیم تزریق کنم. اینکه مسوت چه واکنشی نشان داده به او ربط دارد و ما بعدا به این موضوع خواهیم پراخت. من هر روز اینجا هستم و با تیم کار می‌کنم ولی البته ما می‌خواهیم بازیکنان‌مان به شکل درست رفتار کنند".

 

 

دیدگاه‌ها