کد خبر : 1656068 | 25 آذر 1398 ساعت 10:34 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

النصر رقیب الشارجه نشد

یکه تازی رقیب پرسپولیس در لیگ امارات

رقابت های لیگ امارات در حالی با یکه تازی رقیب پرسپولیس در ACL2020 پیگیری شد که با این روند این تیم شانس زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد داشت.

یکه تازی رقیب پرسپولیس در لیگ امارات

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ امارات در حالی وارد هفته نهم خود شد که در یکی از بازی های مهم هفته در ورزشگاه زیبای آل مکتوم دبی النصری ها نتوانستند ترمز مدافع عنوان قهرمانی را بکشند و با باخت مقابل الشارجه، یکه تازی رقیب آسیایی پرسپولیس را تثبیت کردند.


بازی با برتری میزبان همراه بود اما الشارجه در دقیقه 20 با گل پیرس گومز بازیکن کیپ وردی خود پیش افتاد تا در ادامه و در حالی که بازی در نیمه نخست خود رو به اتمام بود رایان مندز دیگر بازیکن اهل کیپ وردی الشارجه گل دوم را به ثمر رساند تا الشارجه در زمین حریف به پیروزی نزدیک شود. در وقت های اضافی نیمه اول النصر یکی از گل ها را پاسخ داد تا نیمه اول به پایان برسد.


 در نیمه دوم النصرهای حملات زیادی را انجام دادند و نزدیک 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما روی یک  ضد حمله خطرناک، علی محمد خمیس گل سوم را برای الشارجه به ثمر رساند تا بازی در پایان با برتری 3-1 مهمان به پایان رسیده و الشارجه با 23 امتیاز به یکه تازی خود ادامه دهد و همچنان شانس اول قهرمانی تلقی شود.


هدایت الشارجه از سال 2017 به یک مربی بومی به نام عبدالعزیر محمد الیاسی با 42 سال سن سپرده شد و این چهره گمنام در کمتر از دو فصل توانست این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل و فصل گذشته جام را بالاتر از رقبایی همچون العین، شباب الاهلی، الوحده، الجزیره و ... بالای سر ببرد. محمد الیاسی حالا در دومین سال متوالی هم الشارجه را در سطح تیمی مدعی روانه میدان می کند و تقابل او با پرسپولیس ایران در ACL2020 می تواند جذابیت های  زیادی داشته باشد.

دیدگاه‌ها