کد خبر : 1656070 | 25 آذر 1398 ساعت 10:35 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

رمز گشایی؛ کدام شرکت ایرانی دستمزد ویلموتس را داد؟

دستمزد مارک ویلموتس را کدام شرکت ایرانی داده است. دراین بین نام کارخانه گل گهر به میان آمد چون مربی بلژیکی در این کارخانه حاضر شد و از آن بازدید کرد!

رمز گشایی؛ کدام شرکت ایرانی دستمزد ویلموتس را داد؟

به گزارش "ورزش سه"، این خبر از سوی کارخانه گل گهر تکذیب شد. حالا در این باره صادق درودگر، رییس سازمان اقتصادی فوتبال کشور صحبت کرده است. او به سعید اکبری، مجری برنامه سلام صبح بخیر گفت: من در قرارداد ویلموتس شرکتی نداشتم. مربی عزیزی این را گفت شما هم در برنامه پخش کردید که هزینه های ویلموتس را شرکت شستا پرداخت کرده است. ما اکنون در تبلیغات محیطی مان بسیار شلوغ هستیم و شرکت ها بازگشته اند و در اوج تحریم ها و شرایط ظالمانه ای که به ما تحریم شده است شرکت ها را فعال کرده ایم و دارند تبلیغ می کنند. چون آنها پولشان را دور نمی ریزند. سرمایه گذاری می کنند. آن مدیری که در تبلیغات محیطی شرکت می کند می داند ما دو رسانه فوتبال و تلویزیون را داریم که رسانه های اصلی کشور در بخش سرمایه گذاری هستند. مدیران برای سود بیشتر در فوتبال سرمایه گذاری می کنند. یک شرکت 25 میلیارد سود داشت اما بعد از یک سال که حامی تیم ملی شدند 80 میلیون سود کردند که به کارگران و سهام داران رسید.

 

رییس کمیته اقتصادی فوتبال در پاسخ به اینکه آیا اکنون حامی تیم ملی شرکت شستا است، گفت: ما با آنها مذاکره داشته ایم و نهایی هم شده است. ما تعهد داریم و کار مشترک انجام می دهیم و باید سودآوری آنها را بالاتر ببریم.اینکه رسانه ها نوشته اند شستا برای پرداخت حقوق بازنشستگان با مشکل روبرو است و چطور اسپانسر تیم ملی می شود باید بگویم اصلا اینگونه نیست. خود شرکت شستا در این قضیه نیست و این شرکت خیلی وسیع است و رایتل و بانک رفاه را هم زیرمجموعه دارد. بانک رفاه که تا به حال تبلیغ می کرد کسی ایرادی به آن نمی گرفت و بسیاری از هزینه های ما با همین بانک بود. این برای آنها سرمایه گذاری بود و سودآوری شان چندین برابر شد. قرارداد ما با شرکت های مختلف تقسیم می شود. ما با 8 اسپانسر قرارداد داریم که هنوز نهایی نشده است. بخش اعظم آنها بر مبنای فعالیت مشترک و درآمد حاصل و کاری برد برد است. تیم ملی مال مملکت و مردم است.

 

رییس کمیته اقتصادی فوتبال در پاسخ به اینکه آیا 2 میلیون یورویی که در ترکیه به ویلموتس داده شد توسط شستا تامین شد، گفت: خیر. به هیچ عنوان. من از رقم اطلاعی ندارم و وقتی بخواهم شنیده ها را بازگو کنم شاید اشتباهی پیش بیاید. درباره لباس به صراحت توضیح دادم چون مطلع بودم. فقط می دانم که ما طلبی از فیفا داشتیم و این طلب توسط چک یک شرکت پرداخت شد. من در جریان نبودم. آقای تاج و اینفانتینو مذاکره کردند و من طی این مذاکره واتساپی حاضر بودم و اینفانتینو عذرخواهی رسمی از تاج به خاطر عقب افتادن پرداخت این طلب داشت و اعلام کرد برای حل آن به زودی اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

گفتنی است شستا شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

دیدگاه‌ها