کد خبر : 1656109 | 25 آذر 1398 ساعت 12:50 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

کنی داگلیش:

لیورپول، جرارد را به جای کلوپ در آب‌نمک نخوابانده

کنی داگلیش، شایعات درباره تمدید همزمان قراردادهای یورگن کلوپ و استیون جرارد با دو باشگاه لیورپول و رنجرز را تکذیب کرده و آنها را افسانه‌های کریسمسی خواند.

لیورپول، جرارد را به جای کلوپ در آب‌نمک نخوابانده

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یورگن کلوپ و استیون جرارد، تقریبا به صورت همزمان قراردادهای خود را با باشگاه‌هایشان، لیورپول و رنجرز تمدید کردند شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه این دو تمدید با اطلاع باشگاه لیورپول انجام شده و هدف این است که بعد از پایان مدت قرارداد کلوپ با این باشگاه در سال 2024، استیون جرارد مستقیما از رنجرز به لیورپول بازگشته و جانشین این سرمربی آلمانی شود.

 

1460690

 

ولی کنی داگلیش، اسطوره لیورپول این شایعات را رد کرده و می‌گوید این حرفها به افسانه‌های کریسمسی شبیه است. این در حالی است که لیورپولی‌ها مدتها است می‌گویند آینده استیون جرارد در باشگاه محبوبش لیورپول رقم خواهد خورد و یورگن کلوپ هم شخصا اعلام کرده بود که در آینده جرارد می‌تواند جانشین ایده‌آلی برای او باشد.

 

کنی داگلیش در این باره گفت:" استیون جرارد یک قرارداد جدید با باشگاه رنجرز اسکاتلند امضا کرده که بر اساس آن تا سال 2024 مربی آن باشگاه است. این اتفاق درست همان زمانی افتاد که یورگن کلوپ هم با لیورپول قراردادش را تا همان زمان تمدید کرد. ولی من این حرفها را قبول ندارم که علت همزمان بودن این دو ماجرا این بوده که استیون را در آب نمک بخوابانند تا پنج سال دیگر به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود".

 

1460692

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" ببینید، می‌دانم این روزها کریسمس نزدیک است و همه به افسانه‌های شیرین کریسمسی علاقه دارند. ولی هیچکس، از جمله یورگن، استیون و خود من، حتی نمی‌توانند تشخیص دهند که پنج روز آینده برایشان چه اتفاقی می‌افتد چه برسد به چهار پنج سال. اگر کسی نتیجه‌ای غیر از این بگیرد مثل این است که دو را کنار دو بگذارد و به عدد 222 برسد. پس بهتر است به واقعیت برگردیم".

 

دیدگاه‌ها