کد خبر : 1656142 | 25 آذر 1398 ساعت 15:05 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرعباسی و امید صعود به المپیک با تیم ملی(عکس)

گلر مسجدسلیمانی تیم فوتبال نفت در اردوی تیم ملی امید حضور دارد و او باید برای فیکس شدن با رقبای خود رقابت سختی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو به زودی برگزار می شود و تیم امید ایران که غیبت طولانی در این مسابقات داشته، اردوی خود برای رسیدن به این تجمع بزرگ ورزشکاران دنیا را در تهران آغاز کرده است.

 

حبیب فرعباسی از جمله بازیکنان حاضر در تیم ملی امید است که به واسطه درخشش در لیگ برتر، راهی این تیم شده و سابقه حضور در تیم های ملی پایه را ندارد. او که فصل قبل با نظر علیرضا مرزبان درون دروازه نفتی ها ایستاد، در سه بازی ابتدایی خود کلین شیت کرد و از عوامل اصلی بقای تیم نفت مسجدسلیمان به حساب می آید.

 

1460748

 

فرعباسی در این فصل نیز درخشان ظاهر شده و در کنار سوشا مکانی توانسته اند موقعیت های زیادی از حریفان بگیرند و یک نیم فصل بدون باخت برای تیمشان با کمک دیگر بازیکنان رقم بزنند.البته فرعباسی برای رسیدن به دروازه تیم امید رقبای سرسختی دارد که معراج اسماعیلی گلر خوزستانی ذوب آهن را می توان سر سخت ترین آنها دانست. با این حساب می‌توانیم به مانند تیم ملی بزرگسالان که دو بازیکن لُر فوتبال ایران یعنی علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری در لیست سه گلر اصلی حضور دارند، در تیم امید نیز دو گلر لُر تبار یعنی حبیب فرعباسی و معراج اسماعیلی اصلی ترین گزینه ها برای حضور در ترکیب خواهند بود.

 

1460749

دیدگاه‌ها