کد خبر : 1656152 | 25 آذر 1398 ساعت 15:44 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه ها بازیکن بدهند، به المپیک می رویم

پروین: بازیکنان مراقب همه چیز باشند، مخصوصا موبایل

اسطوره فوتبال ایران در تمرین تیم ملی امید نسبت به لزوم همکاری باشگاه ها برای فرستادن بازیکنان به این تیم تاکید کرد.

پروین: بازیکنان مراقب همه چیز باشند، مخصوصا موبایل

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین اسطوره فوتبال ایران که امروز در تمرین تیم ملی امید حاضر شده، درباره این تیم گفت: ما باید دست به دست هم بدهیم که این تیم بعد از 40 سال به المپیک برود. اگر هم نرود، چهار سال بعد گویا تیم فوتسال باید برود. همه باید کمک کنند مخصوصا باشگاه ها. اگر باشگاه ها نفرات خود را به آقای استیلی بدهند، من فکر می کنم این تیم بتواند به المپیک برود و چیزی کم ندارد. الان هم گفتم که باید مواظب باشند و خوب تمرین کنند.

 

پروین در ادامه گفت: مهم ترین چیزی که این بچه ها باید خیلی مراقب باشند، همین موبایل است. اعتقاد خودم این است و به فدراسیون هم گفته ام هرچند کسی گوش نمی دهد. اگر من جای فدراسیون باشم، اگر شده لیگ را تعطیل می کنم و بازیکنان را به تیم امید می دهم.

 

او درباره پتانسیل تیم امید گفت: خیلی خوب است. همه بچه های این تیم دارند در لیگ بازی می کنند. همه بازیکنان آماده و سرحال. من فکر می کنم اگر باشگاه ها کمک کنند، این تیم به المپیک می رود.

 

وی افزود: جای آقای مجیدی خیلی خالی است. چون خیلی زحمت کشیده است. من دلم می خواست کنار حمید (استیلی) می بود اما خب اختلاف نظر است دیگر. جایش خیلی خالی است. حمید استیلی هم چندین سال است کار مربیگری می کند و بازیکن ملی بوده است. به نظرم کسانی که فوتبالیست بوده اند، راحت تر می توانند تیم را اداره کنند. کمک های او هم که شاهرودی و پیروانی و امامی فر هستند.

دیدگاه‌ها