کد خبر : 1656182 | 25 آذر 1398 ساعت 17:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی ردنپ:

تمدید با کلوپ بهترین امضای فصل لیورپول بود

جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، تمجید ویژه ای از یورگن کلوپ و تیمش انجام داد.

تمدید با کلوپ بهترین امضای فصل لیورپول بود

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ تا چند ماه پیش علاقه ای به صحبت برای تمدید قرارداد با لیورپول نداشت اما چند روز پیش قرارداد خود را تمدید کرد؛ موضوعی که می توان از آن به عنوان بهترین امضا فصل لیورپول یاد کرد. کلوپ پیش از این لیورپول را به مقام قهرمانی اروپا رسانده بود و حالا جام باشگاه های جهان و مهم تر از آن جام لیگ برتر، اهداف جدید این سرمربی آلمانی به حساب می آیند.

 

جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، به تمجید از لیورپول پرداخته است. او گفت: "شما به گل فوق العاده محمد صلاح مقابل واتفورد نگاه کنید. واقعا فوق العاده بود و به نظرم یک لحظه ناب فردی بود اما در عین حال لیورپول یک تیم است که فوق العاده عمل می کند. همه هواداران آرزوی داشتن تیمی مثل تیم یورگن کلوپ را دارند. تمدید قرارداد کلوپ تا سال 2024 بدون شک بهترین امضا فصل لیورپول بود."

 

 

1458742

 

 

ردنپ در ادامه گفت: " لیورپول هنوز هم باید برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل تلاش کند اما فکر می کنم که آن ها در فصول آینده نیز می توانند برای تمام جام ها تلاش کنند. آن ها می خواهند در این فصل قهرمان شوند و بعد از آن نیز از این عنوان دفاع کنند. مخصوصا حالا که چنین مربی بزرگی در اختیار دارند. "

دیدگاه‌ها