کد خبر : 1656273 | 26 آذر 1398 ساعت 11:54 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

جایگاه پیرمرد آلمانی تثبیت شد

سومین برد بنی یاس با وینفرد شفر

پیرمرد آلمانی با گذراندن روزهای پرتنش سرانجام توانست آرامش را به اردوی بنی یاس بازگردانده و جایگاهش روی نیمکت رهبری را تثبیت کند.

سومین برد بنی یاس با وینفرد شفر

به گزارش "ورزش سه"، ثبت سومین برد فصل آن هم در خانه مقابل حتا باعث شد تا بنی یاس با صعود به رده هفتم جدول لیگ امارات در پایان هفته نهم به وضعیت خود در این فصل سرو سامان بدهد. وینفرد شفر که روزهای پرتنشی را در باشگاه اماراتی سپری کرد، به خصوص بعد از اتفاقات رخ داده در جام اتحادیه و بازی دادن به هفت بازیکن خارجی به صورت هم زمان، حالا با گذشت دو هفته دوباره آرامش را به بنی یاس بازگردانده.


گلزنی پدرو کانده ستاره اسپانیایی در دقیقه 85 باعث شد تا ثبت سومین برد این فصل در خانه، انتقادات از وینفرد شفر را به حداقل رسانده و زمینه صعود تیم به رده هفتم را فراهم نماید. پیرمرد آلمانی که در این روزها کمتر به آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی فصل گذشته استقلال میدان می دهد، در مقابل حتا از پاتوسی 90 دقیقه روی نیمکت بهره برد تا رفته رفته شایعات پیرامون جدایی این بازیکن در زمستان هم اوج بگیرد.


وینفرد شفر در حالی طی دو هفته اخیر لیگ امارات به یک برد و یک تساوی رسید که ساشا شفر پسرش به دلیل اتفاقات رخ داده در جام اتحادیه از این باشگاه اخراج شده بود. شفر در بازی بعد شاگردانش را باید به مصاف تیم انتهای جدولی فجیره بفرستد که کسب سه امتیاز این دیدار می تواند بنی یاس را در زمره پنج تیم بالای جدول قرار دهد.

 

1460983

دیدگاه‌ها