کد خبر : 1656451 | 27 آذر 1398 ساعت 11:09 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

سانه تصمیمش را گرفت؛ از ژانویه در بایرن مونیخ

به گزارش بیلد، لروی سانه وینگر آلمانی منچسترسیتی می‌خواهد در ماه ژانویه به بایرن مونیخ منتقل شود و به انتقال به این باشگاه آلمانی بسیار نزدیک شده است.

سانه تصمیمش را گرفت؛ از ژانویه در بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی تصمیم خود را برای انتقال به باشگاه بایرن مونیخ گرفته و می‌خواهد در ماه ژانویه به این باشگاه آلمانی بپیوندد. سانه از ماه آگوست تا کنون برای سیتی بازی نکرده ولی حالا دوباره آمادگی جسمانی خود را بدست آورده و قصد دارد با بازگشت به وطنش پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند.

 

1461234

 

تابستان گذشته بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه 23ساله تلاش زیادی کرد ولی در نهایت این انتقال انجام نشد ولی به گزارش بیلد، حالا سانه در آستانه پیوستن به بایرن قرار دارد و به احتمال زیاد در ماه ژانویه در آلیانز آرنا به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.

 

بیلد می‌گوید در ماه‌های اخیر بایرن تصمیم گرفته بود در تابستان آینده بار دیگر برای به خدمت گرفتن سانه تلاش کند ولی این وینگر آلمانی در هفته‌های اخیر تصمیم قطعی خود را گرفته و اعلام کرده بود که مصمم است در زمستان امسال راهی بایرن شود و همین موضوع مدیران باشگاه آلمانی را واداشته که به برنامه‌های خود سرعت داده و برای خرید او در ماه ژانویه اقدام کنند.

 

1461233

 

سانه اخیرا به تلاشهای منچسترسیتی برای تمدید قراردادش پاسخ منفی داده و مدیران سیتی که می‌دانند اگر او را امسال به بایرن واگذار نکننند سال 2021 ممکن است او را به عنوان بازیکن آزاد و بدون دریافت حتی یک دلار از دست بدهند تصمیم گرفته‌اند به پیشنهاد باواریایی‌ها روی خوش نشان دهند.

 

دیدگاه‌ها