کد خبر : 1656540 | 27 آذر 1398 ساعت 16:20 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپ پدررول:

تماشاگر به زمین بیاید، زیدان باید تیم را بیرون بکشد

کارشناس و مجری مشهور فوتبال اسپانیا معتقد است که در صورت هرگونه خشونت در نوکمپ، رئال باید بازی را ترک کند.

تماشاگر به زمین بیاید، زیدان باید تیم را بیرون بکشد

به گزارش "ورزش سه"، امشب دیدار عقب افتاده بارسا و رئال که قرار بود اوایل آبان برگزار شود، در نوکمپ برگزار خواهد شد. دیداری با بالاترین درجه امنیتی که هر چه به شروعش نزدیک می شویم، تنش ها بیرون نوکمپ افزایش نیز خواهد یافت. در 4 نقطه از اطراف نوکمپ تجمعات اعتراضی بر علیه حکومت مرکزی اسپانیا پیش بینی شده و شایعاتی مبنی بر هجوم تماشاگر به زمین نیز شنیده می شود.

 

 

1461345

 

 

جوزپ پدررول مجری برنامه ال چرینگیتو در آستانه این بازی به نشریه ADIARIO کاتالان گفت:« معتقدم بازی باید به انجام برسد ولی اگر بازی شروع شود و 200 نفر به زمین بریزند، زیدان باید تیمش را بیرون بکشد و بازی نیز 0-3 به سود رئال اعلام شود. معتقدم اگر رئال درون ورزشگاه به هر دلیلی احساس امنیت نکند نیز باید زمین را ترک کند؛ حتی اگر 3-0 بازنده شود. اینگونه معتقدم هر هوادار رئال حامی تیمش حتی به قیمت شکست خواهد بود. معتقدم حفظ شخصیت فراتر از هر نتیجه ای در فوتبال است.»

 

شرایط بازیبارسا در خط حمله مهره های بهتری دارد و شانس این تیم برای برد بیشتر است و فکر می کنم با دبل مسی و گل سوارز 3-1 پیروز شود. گل رئال را هم بنزما خواهد زد؛ با این حال رئال هم در شرایط بسیار خوبی به ال کلاسیکو رسیده و زیدان یک تیم منسجم در اختیار دارد که دقیقا می داند در زمین چه کاری باید انجام دهد.»

 

والورده یا زیدان:« به نظر من زیدان از اعتبار بیشتری برخودار است. او سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان داشته است و این دستاوردی بسیار بزرگ است.»

 

دیدگاه‌ها