کد خبر : 1656595 | 27 آذر 1398 ساعت 19:47 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

جم و یادآوری مهم ترین خاطره بودیمیر برای پرسپولیس؛

گل قهرمانی و 80 صفحه پرونده ای که باقی ماند (عکس)

آخرین گل تقابل های پارس و پرسپولیس در جم را بازیکنی به ثمر رسانده که اکنون در صف شاکیان پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس فردا در شهر جم اولین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. دو تیم شرایط متفاوتی دارند و برعکس پرسپولیس مدعی، پارسی ها در دوران دشوار بدون سرمربی به سر می برند.

اما دیدار این دو تیم در شهر جم، یادآور خاطرات جالبی است که مهم ترین و آخرین آنها مربوط به یک بازیکن خارجی است. در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر پرسپولیس و پارس در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای قهرمانی، تنها نیاز به یک تساوی داشتند. در این بازی پرفشار که پرسپولیسی ها بابت احتمال نتیجه نگرفتن در آن نگران بودند، ماریو بودیمیر کروات موفق شد دروازه پارس را باز کند و تیمش را به برتری یک بر صفر و نهایتا قهرمانی لیگ برساند.

 

بودیمیر که خرید پر سر و صدا و مورد انتقادی برای پرسپولیس بود، بعد از گل قهرمانی از این تیم رفت و بابت مطالباتش هم مثل بسیاری خارجی های دیگر به فیفا رجوع کرد تا هم اکنون یکی از شاکیان پرتعداد باشگاه پرسپولیس باشد. به گفته مدیرعامل پرسپولیس، پرونده شکایت بودیمیر از پرسپولیس 80 صفحه دارد که یکی از عجیب ترین کیس های سرخ ها را با خارجی های سابق ساخته است.

 

1461414

دیدگاه‌ها