کد خبر : 1656623 | 27 آذر 1398 ساعت 21:38 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

وقتی زیدان آرام باشد رئال مادرید خطرناک است!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است رئال مادرید و بارسلونا شرایط برابری دارند.

وقتی زیدان آرام باشد رئال مادرید خطرناک است!


به گزارش "ورزش سه"، امشب حساس ترین دیدار هفته اروپا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم نوکمپ برگزار خواهد شد و برنده این دیدار از شانس بالایی برای کسب قهرمانی نیم فصل لالیگا برخوردار خواهد بود. روبرتو مارتینز در مورد این دیدار صحبت کرده و به تمجید از تیبو کورتوا و ادن هازارد، دو مهره ارزشمند و بلژیکی رئال مادرید پرداخت.

 

روبرتو مارتینز گفت: "شرایط ال کلاسیکو به گونه ای است که هر تیمی که نیاز بیشتری به پیروزی داشته باشد، نسبت به رقیب خود مزیت هایی دارد و در این دیدار من معتقدم بین بارسلونا و رئال مادرید هیچ کدام شرایط بهتری نسبت به دیگری ندارد.

 

1460560

 

عملکرد زین الدین زیدان در رئال مادرید؟ او آرامش خود را دوباره بدست آورده است و وقتی شرایط او در رئال مادرید آرام باشد، این تیم تبدیل به تیم بسیار خطرناکی می شود.

 

انتقادات ابتدای فصل به تیبو کورتوا؟ هیچ دروازه بانی در جهان وجود ندارد که 10 سال در سطح تیبو کورتوا خود را حفظ کرده باشد. کورتوا بهترین  دروازه بان جهان برای تیمی مثل رئال مادرید است.

 

عملکرد ادن هازارد در رئال مادرید؟ حضور هازارد در میدان باعث زیبایی بازی می شود. هازارد از اهمیت زیادی در ترکیب برخوردار است. نیمه اول رئال مادرید برابر PSG بسیار زیبا بود و هازارد نقش زیادی در آن داشت."

دیدگاه‌ها