کد خبر : 1656628 | 27 آذر 1398 ساعت 22:05 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

گول نخورید این صفحه فیک است

کلاه برداری اینستاگرامی با اسم خداداد عزیزی

خداداد: من هیچ گونه فعالیتی در فضای مجازی ندارم، فریب نخورید.

کلاه برداری اینستاگرامی با اسم خداداد عزیزی

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی یکی از ابزارگریزترین چهره های مطرح فوتبال ایران است؛ ستاره ای که باوجود شهرت بسیار و البته تشویق دوستان، هنوز مبادرت به باز کردن صفحه اختصاصی در شبکه های مختلف اجتماعی نکرده است.

 

در شرایطی که عزیزی بارها و بارها اعلام کرده که فعالیتی در این فضا ندارد، اما افراد با سو استفاده از نام او، به دنبال سرکیسه کردن ورزش دوستانی هستند که با علاقه به خداداد این صفحه قلابی را لایک کرده اند.

 

خداداد دقایقی پیش در یک پیغام ویدیویی اختصاصی برای ورزش سه، خطاب به اهالی فوتبال گفت: صفحه ای در اینستاگرام به نام او khodadadAzizi.Official به راه افتاده که نزدیک به ۲۵۰ هزار فالوور نیز جمع کرده. صاحب این صفحه که مشغول سو استفاده از اسم خداداد عزیزی است، امشب با انتشار یک استوری و شماره حساب از کاربران به مناسبت شب یلدا درخواست پول کرده که خداداد به محض مطلع شدن از این موضوع، مسئله را با پلیس فتا در میان گذاشته و در عین حال با انتشار پیام ویدیویی از مردم درخواست کرده که مراقب باشند گول این صفحه مجازی را نخورند.

 

البته به نظر می‌رسد با اطلاع رسانی خداداد در ورزش سه، بسیاری از کاربران نیز در حال ریپورت کردن صفحه برای بستن آن هستند. صفحه ای که مشخص نیست از روی سو استفاده از اسم این ستاره سابق فوتبال ایران چه مبلغی را از مردم علاقه مند کلاه برداری کرده است.

 

دیدگاه‌ها