کد خبر : 1656662 | 28 آذر 1398 ساعت 01:40 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله مدیر رئال به وی ای آر؛ همه در حیرتیم

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال می گوید که از عدم دخالت وی ای آر در دو صحنه مشکوک به پنالتی روی رافا واران متعجب است.

حمله مدیر رئال به وی ای آر؛ همه در حیرتیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که می توانست با سه امتیاز از آن خارج شود، برابر بارسا به تساوی بدون گل دست یافت.

این بازی صحنه های داوری مشکوکی نیز داشت و البته یک گل رئال نیز به درستی آفساید اعلام شد.

 

 

1461556

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی گفت:« از تلاش تیم و عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستیم. امشب یک تیم شجاع بودیم و به خوبی بارسا را در زمینش پرس کردیم. به خوبی توپ را از بارسا گرفتیم و در گردش توپ نیز عالی بودیم. نیم ساعت اول کاملا در اختیار ما بود و فقط یک تیم را در زمین می دیدیم. نتیجه پایانی نمایانگر کیفیت بازی ما نیست. ما به طور واضح شایسته پیروزی بودیم. سه امتیاز به سادگی از دست ما پرید.»

 

صحنه های مشکوک به پنالتی:« می دانید که ما حامی وی ای آر هستیم. این تکنولوژی برای کمک به داوران آمده است. امکان ندارد داور بتواند تمام صحنه ها را ببیند. برای همین وی ای آر وجود دارد. وقتی پنالتی واضح است، وی ای آر باید مداخله کند ولی امشب چنین نکرد. هر دو صحنه پنالتی را داور ندید ولی می توانست توسط وی ای آر مطلع شود. مشکل بتوان درک کرد که چرا امشب این تکنولوژی مفید و موثر کار نکرد.»

 

 

1461494

 

دیدگاه‌ها