کد خبر : 1656838 | 28 آذر 1398 ساعت 19:18 | 204.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیتی که دودش به چشم استقلال رفت

جنگ تن به تن لک و دانشگر در آزادی

زمین خوردن های متوالی حامد لک باعث عصبانیت بازیکنان استقلال و منجر به یک درگیری فیزیکی عجیب در مصاف حساس ورزشگاه آزادی شد.

جنگ تن به تن لک و دانشگر در آزادی

به گزارش "ورزش‌سه"، حامد لک یکی از دروازه بان هایی است که با وجود توانایی های فنی بالا اما معمولا به واسطه رفتارهایش در بازی با تیم های بزرگ مورد توجه قرار می گیرد. او که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان ماشین سازی بوده و نقش زیادی در امتیاز گیری های متوالی تیمش دارد، در بازی امروز با استقلال هم چند واکنش خوب داشت اما مساله ای که این دروازه بان سابق تیم ملی را بیشتر به چشم آورد رفتارهایش در نیمه اول مسابقه بود.


لک بعد از آنکه در دقیقه 8 بازی از وحید کاظمی داور مسابقه تیمش با استقلال اولتیماتوم گرفت که وقت بازی را تلف نکند از داور خواست که زود قضاوت نکند. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و وقتی در دقایق پایانی نیمه اول این دروازه بان چند بار دچار مصدومیت شد و روی زمین افتاد صدای بازیکنان استقلال در آمد.


در سومین دقیقه از وقت های اضافی نیمه اول استقلال و ماشین سازی وقتی دیاباته و حامد لک بر سر تصاحب توپ با هم برخورد کردند و داور خطای مهاجم استقلال را گرفت، لک روی زمین افتاد و در شروع بازی تاخیر ایجاد کرد. همین مساله موجبات عصبانیت محمد دانشگر را فراهم کرد. مدافع استقلال وقتی با لحنی ناراحت و عصبانی به لک بابت وقت تلف کردن هایش تذکر داد، با واکنش تند این دروازه بان مواجه شد و همین مساله درگیری فیزیکی به همراه داشت. تصاویری از چهره های آنها در این درگیری به ثبت رسیده که قطعا جزو اتفاقات زیبای فوتبال نیست. در این شرایط پای دیگر بازیکنان دو تیم هم به ماجرا کشیده شد و ثانیه هایی جو بازی کاملا ملتهب شد.


البته وحید کاظمی داور بین المللی دیدار ماشین سازی و استقلال خیلی سریع در صحنه حاضر شد و ضمن جدا کردن لک و دانشگر از یکدیگر و سایر بازیکنان سریعا کارت زرد خود را از جیبش بیرون کشید و به لک نشان داد. بازیکنان استقلال که می دانستند دانشگر 3 اخطاره است و اگر کارت زرد بگیرد بازی بعدی با فولاد را از دست می دهد می خواستند سریعا او را از صحنه دور کنند اما کاظمی بازیکن خاطی استقلال را رها نکرد و تلاش روزبه چشمی نیز برای دور نگه داشتن دانشگر فایده نداشت تا کاظمی به او نیز کارت زرد نشان و به غائله خاتمه بدهد.


کاظمی در بین دو نیمه استقلال و ماشین سازی نیز به دروازه بان ماشین سازی تذکر داد که وقت بازی را تلف نکند تا حاشیه های بعدی در این خصوص پیش نیاید. با این حال دروازه بان باتجربه ماشین سازی در نیمه دوم هم چندین بار روی زمین افتاد تا باز هم اعتراض های بازیکنان استقلال را به همراه داشت.


این تصاویر جنگ تن به تن این دو بازیکن را نشان می دهد. عصبانیتی که دودش به چشم به استقلال رفت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها