کد خبر : 1656920 | 29 آذر 1398 ساعت 10:00 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

توره: توپ طلا حق مانه بود، حقش را خوردند

یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی و بارسلونا با انتقاد از جوایز توپ طلا می‌گوید سادیو مانه بدون شک استحقاق دریافت توپ طلای امسال را داشته و حقش به او داده نشده است.

توره: توپ طلا حق مانه بود، حقش را خوردند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی و بارسلونا با حمایت از ستاره آفریقایی لیورپول، سادیو مانه می‌گوید مانه امسال استحقاق دریافت توپ طلا را داشته و این جایزه در حالی که حق او بوده به دیگری داده شده است. توره سیستم رای‌دهی برای این جایزه را زیر سوال برده و آنها را اشتباه می‌داند.

 

1461983

 

یحیی توره که به عنوان مهمان افتخاری به دوحه سفر کرده تا شاهد جام باشگاه‌های جهان باشد در گفتگو با خبرنگاران درباره توپ طلا گفت:" راستش را بخواهید سادیو مانه لیاقت بردن توپ طلا را داشت. ما در آفریقا هیچ بازیکن دیگری را بهتر از او نمی‌بینیم. شما رای‌ها را دیدید؟ سال گذشته دیدید او چکارها کرد؟ چند گل به ثمر رساند و با لیورپول به چه افتخاراتی دست پیدا کرد؟".

 

ستاره سابق منچسترسیتی و بارسا در ادامه گفت:" به نظر من اینکه تیمی که قهرمان چمپیونزلیگ شده ولی برنده توپ طلا از آن انتخاب نمی‌شود، این مایه شرمساری است".

 

1461981

 

مانه در توپ طلای امسال با دریافت 347 رای از مجموع آرا در رتبه چهارم جدول رده‌بندی ایستاد. تعداد آرای مانه از لیونل مسی که برنده توپ طلا شد 347 رای کمتر و از کریستیانو رونالدو که در رتبه سوم ایستاد 100 رای کمتر بود.

 

دیدگاه‌ها