کد خبر : 1656929 | 29 آذر 1398 ساعت 12:00 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو، مربی‌گری در سیتی را به رئال ترجیح می‌دهد

سان می‌گوید مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام منتظر است تا ببیند آیا منچسترسیتی در تابستان آینده او را می‌خواهد یا نه، تا پس از آن برای مذاکره با رئال مادرید اقدام کند.

پوچتینو، مربی‌گری در سیتی را به رئال ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته بعد از آنکه فاش شد در قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی بندی وجود دارد که امکان خروج از این باشگاه را فراهم می‌کند، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق و اخراجی تاتنهام تا تابستان آینده منتظر می‌ماند تا ببیند آیا سیتی او را به عنوان سرمربی می‌خواهد یا نه، و بعد از آن در صورت پاسخ منفی سیتی، پوچتینو برای مذاکرات جدی با رئال مادرید اقدام خواهد کرد.

 

1462007

 

بر اساس گزارش سان، بر خلاف برخی شایعات در هفته‌های اخیر پوچتینو تمایل چندانی برای مربی‌گری در رئال ندارد و بیشتر دوست دارد سکان هدایت سیتی را بدست بگیرد. اما در اسپانیا گفته می‌شود رئال، پوچه را به عنوان جانشین زیدان در نظر گرفته. سان می‌گوید پوچتینو حتی در صورت ممکن نشدن انتقالش به سیتی، سرمربی‌گری در یونایتد را به رئال ترجیح می‌دهد.

 

1462008

 

از دست رفتن امیدهای منچسترسیتی به دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر جزیره، عقب ماندن از لیورپول که این روزها در صدر جدول یکه‌تازی می‌کند و همچنین خروج قریب‌الوقوع میکل آرتتا دستیار پپ از سیتی برای هدایت آرسنال، از جمله عواملی بوده که باعث شده شایعات درباره احتمال ترک باشگاه منچسترسیتی توسط گواردیولا مطرح شده و قوت بگیرد.

 

1462009

 

دیدگاه‌ها