کد خبر : 1656965 | 29 آذر 1398 ساعت 14:10 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با واتفورد

واکنش سولسشر به جذب هالند و جدایی پوگبا

سرمربی نروژی یونایتد شایعات حضور ارلینگ هالند در منچستر و نیز پیوستن پوگبا به رئال در ژانویه را رد کرد.

واکنش سولسشر به جذب هالند و جدایی پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه در زمین واتفورد دیدار حساسی را پیش رو دارد و به همین بهانه اوله گنار سولسشر در نشستی خبری شرکت کرد. سرمربی نروژی خیلی زود با سوالاتی راجع به جذب احتمالی ارلینگ هالند پدیده نروژی سالزبورگ و نیز اخبار پیوستن پوگبا به رئال در ژانویه مواجه شد.

 

 

1462063

 

 

اخیرا شایعاتی مبنی بر سفر سولسشر به سالزبورگ برای جلب نظر هالند منتشر شده است.هالند 18ساله که نروژی و هموطن سولسشر است، در زمانی که سولسشر هدایت باشگاه مولده این کشور را به عهده داشت، زیر نظر او بازی کرده است. هالند در فصل جاری برای سالزبورگ در 22 بازی 28 گل به ثمر رسانده و یکی از پرطرفدارترین پدیده‌های جوان امروز اروپا به حساب می‌آید. به خصوص درخشش او در لیگ قهرمانان چشم ها را خیره کرد.

 

 

1462062

 

 

رسانه های انگلیسی ادعا کرده اند که هالند امروز به منچستر پرواز کرده و قرار است مذاکرات نهایی را با سران یونایتد انجام دهد.

سولسشر در واکنش به این شایعات گفت:« فکر نمی کنم او در راه منچستر باشد. این قضیه ارتباطی به من ندارد و در آن دخیل نیستم. می دانید که من نمی توانم و نمی خواهم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. این را بارها گفته ام. هالند به منچستر نمی آید و الان در تعطیلات ژانویه است ولی نه در منچستر. من او، دوستان و خانواده اش را می شناسم. از استاوانگر(شهری در جنوب نروژ) نمی توان به هیچ نقطه از دنیا پرواز کرد.»

 

 

1462061

 

 

سولسشر ادامه داد:« به عنوان مربی، شما همیشه امیدوارید کاری مثبت برای تیم تان انجام دهید ولی مذاکره با هالند، کاری نیست که من بخواهم انجام بدهم. او بازیکن مستعد و آینده داری است و معتقدم به کار یونایتد می آید اما با رقمی معقول. ما همیشه به پنجره نقل و انتقالات نگاهی ویژه داریم و منتظریم تا انتقالات زمستانی شروع شود ولی شاید هیچ خریدی نداشته باشیم.»

 

پوگبا ژانویه در رئال:« خیر، پل در ژانویه از ما جدا نخواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها