کد خبر : 1657026 | 29 آذر 1398 ساعت 18:45 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و سوارز در خطر از دست دادن دربی بارسلونا

لیونل مسی و لوئیس سوارز پس از بازی فردا راهی تعطیلات سال نوی میلادی خواهند شد و احتمال دارد پس از بازگشت دربی برابر اسپانیول را از دست بدهند.

مسی و سوارز در خطر از دست دادن دربی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان دپورتیوو آلاوس خواهد بود. آخرین بازی سال 2019 برای آبی اناری ها و پس از آن بازیکنان راهی تعطیلات سال نو خواهند شد. ارنستو والورده به بازیکنان اروپایی هشت روز مرخصی داده و آنها یکشنبه 29 دسامبر(هشت دی ماه) باید به تمرینات بازگردند ولی این قضیه در مورد بازیکنان آمریکای لاتین مثل لیونل مسی، لوئیس سوارز و آرتورو ویدال متفاوت است.

 

 

1455112

 

 

آنها تا روز پنجشنبه دوم ژانویه(12 دی) در تعطیلات خواهند بود و دو روز قبل از دربی برابر اسپانیول به بارسلون بازخواهند گشت. در واقع این سه بازیکن تنها یک روز فرصت تمرین با دیگر بازیکنان را خواهند داشت و باید دید شرایط بدنی شان چگونه خواهد بود. این احتمال بالاست که والورده به مسی و سوارز میدان ندهد یا در ابتدا آنها را روی نیمکت بنشاند. دیگر غایبان احتمالی بارسا در دربی آرتور ملو و عثمان دمبله هستند.

 

بارسا پس از بازی با اسپانیول، هفتم ژانویه(17 دی) راهی عربستان خواهد شد تا در سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو قرار بگیرد. بارسا در صورت پیروزی به فینال رفته و با برنده بازی رئال و والنسیا دیدار خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها